Skocz do zawartości

brak sprzęgła MW , HELP !


glowiej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kończę sobie składać ruska, wszystko niby gra, ale po paru wciśnięciach sprzęgła klamka nagle wpada i sprzęgła nie ma! co ciekawe po rozdzieleniu silnika od skrzyni nawet na 1 cm i ponownym skręceniu sprzęgło działa prawidłowo ale po 20 - 30tu wysprzęgleniach lub jak silnik zapala znów klamka i ten ,,tłoczek" w skrzyni wciska sie i nie oddaje , układ działał prawidłowo, bolączka pojawiła się po zamontowaniu wyremontowanej skrzyni ( ze wstekiem + komin), czy ew. złe złożenie skrzyni ma jakikolwiek wpływ na sprzęgło? ten pręt co idzie przez środek wydaje się być ok, proszę o porade bo nie wiem czy wyciągać silnik , moto już gotowe do jazdy a tu zonk...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powody mogą być następujące:

a) najbardziej prawdopodobne to zużyte kołki sprzęgłowe po których przesuwają się tarcze i na których się zacinają.

b) tarcze sprzęgłowe, które odkształcają się po krótkim czasie i dają powyższy efekt (mniej prawdopodobne)

c) brak równoległości mocowania korpusu skrzyni do silnika

d) zużyty wałek sprzęgłowy z wybitymi "zadziorami"

e) zbyt gruby o-ring na wycisku sprzęgła - może zaciskać się w otworze prowadzącym w skrzyni biegów

f) krzywy pręt wycisku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...