Major87 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Smarowanie można podobno w łatwy sposób poprawić w tych silnikach, ale takim czymś to nie na proste drogi :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Nie słyszałem o takim patencie, ale poprawa smarowania z reguły wiąże się z rozbiórką silnika (przykład: w ZZR 1100 trzeba poszerzyć otwór w jednej z panewek). W każdym razie ważne jest to czy sprzedający wiedział o tym i czy chciało mu się w to bawić, bo jak nie to i tak może być za późno. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Niedawno wpadł mi w oko jakiś poradnik czy artykuł i tam pisali, że wystarczy przedłużenie kanałów olejowych (chyba tak to się po naszemu nazywało) i szafa gra. Ale piszę 'podobno', bo nie widziałem tego nigdy w akcji, nie widziałem też kogokolwiek stosujący taki patent. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal77 Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Bardzo dobry wybór. Jak Ci się podoba to się nie zastanawiaj. Skup się tylko na znalezieniu dobrej sztuki + wspomniana już rozwaga i na pewno będziesz zadowolony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.