luki_nni Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jak w temacie potrzebuje pomocy bo nie wiem co już mam przez te kopcenie rozumieć. Wymieniałem skrzynie biegów co wiąże sie z rozebraniem silnika na czynniki pierwsze. Po złożeniu wszystkiego spowrotem. Odpalenie jest bardzo utrudnione a jak juz odpali to tak jak na filmiku bardzo mocno kopci. https://www.youtube.com/embed/9FbYb9WSm90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Widocznie za dużo oleju do mieszanki nalałeś to może być jeden z powodów może też się dostawać płyn chłodniczy do komory spalania i też będzie kopcić na biało i ciężko będzie go odpalić. Edytowane 23 Czerwca 2015 przez gogi22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 olej ze skrzyni biegów bierze przez uszkodzony simmering od strony sprzęgła ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Raczej stawiał bym na płyn chłodniczy (uszczelka pod głowice lub jakieś pęknięcie ) najlepiej sprawdzić czy kompresja idzie w układ chłodzenia powinny się pojawiać minimalne bańki w chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapeć Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 I napewno ubywac bedzie płynu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu44 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Po składaniu jednak to ja bym szedł w stronę uszczelek, wystarczy że przy zakładaniu cylindra i głowicy 1 ze śrub za mocno przykręciłeśzanim wszystkie siedziały i już. Poza tym nie wiem jak w kx jest uszczelka pod głowicą ale jeżeli jest metalowa to warto dać trochę silikonu by się na czymś ułożyła. Poza tym jak pali wodę to będzie się szybko przegrzewał więc to wyłapiesz i możesz sprawdzić czy skrapla ci się para z wydechu na ręką.Olej może się dostawać do skrzyni korbowej przez kartery a właściwie ich łączenie ze sobą Cytuj https://www.instagram.com/m44_r1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.