R@F Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Interesuje sie wogole ktos ta maszyna? Jazdy probne ktos juz mial? Jak wypada w porownaniu z Z1000/SX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejka69 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 ja się bardzo interesuję. Tydzień temu miałem okazję odbyć jazdę próbną. Moto jest wg mnie zajebiste. Świetny dół, poręczność, komfort, "systemy". Mało znalazłem wad. Stosunkowo mały promień skrętu na przykład. No i że nie jest jeszcze mój :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Zakładam, że to znalazłeś, ale w razie czego wklejam:http://www.bikesdoctor.com/suzuki-gsx-s-1000-vs-kawasaki-z1000-comparison-2015/ Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Czytalem glownie porownania w prasie niemieckiej a tam jedynie naked byl testowany.eFka stoi juz w moim garazu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 No prosze. I jak jazda ? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 Zdazylem zaledwie 2 tys km nim zrobic ale cos moge juz o nim powiedziec.Motocykl jest dla mnie zaskakujaco wygodny (mam 182cm), swietnie sie prowadzi i przede wszystkim ma swietny silnik. Dzwieki z airboxa przy przyspieszaniu sa tym co w suzuki bardzo lubie (4-cylindrowych) a tutaj jest to mocno podkreslone. To samo tlumik - brzmi tak ze wymiana jest zbedna. Jedynym minusem sa mniej jadowite hamulce niz w poprzednim moto (Street Triple R). Skok klamki do zadzialania hamulca jest dosyc duzy. Zegary mimo analogowych wskazan sa dosyc czytelne. Ochrona przed wiatrem akceptowalna, duzo lepiej niz w nakedach ale na spokoj jak w Goldwingu nie ma co liczyc.Sprzed bardzo lekki i poreczny. Reakcja na gaz z pozycji zamknietej jest dosyc brutalna lecz mi to nie przeszkadza - przerobilem juz 3 Triumphy i w 2 z nich bylo podobnie. Kwestia przyzwyczajenia.To tyle, tak na szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 No czyli generalnie pozytywnie widzę. Z tymi hamulcami, to rozumiem że nie sa w stalowym oplocie? Pozdr.F, Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 15 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 No czyli generalnie pozytywnie widzę. Z tymi hamulcami, to rozumiem że nie sa w stalowym oplocie?Pozdr.F,Niestety nie. Japonczycy konsekwentnie bronia sie przed stalowymi przewodami. W de na premiere dawali wydech Yoshimury lub zaciski brembo w roznych kolorach gratis. Taka ciekawostka - na tabliczce znamionowej ramy widnieje dopuszczalne 98dB. Najwiecej ze wszystkich moich dotychczasowych motocykli. Jaka jest cena tego motocykla w polsce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 15 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2015 47.000http://www.suzuki-moto.pl/cennik.html Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 16 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 to podobnie jak u mnie z tym ze sugerowana cena producenta to bodajze 12.790€. W salonie zaproponowano mi 11.500€ i zatyle kupilem. Uwazam ze ten motocykl jest duzo lepszy od Z1000SX ale niestety nie ma tak dobrych wlasciwosci turystycznych jak Kawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując? Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując?Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak? Pozdr.F. Chodzi o sportowo-turystyczny motocykl, moc ponad 120 KM, gabarytowo nie za wielki (czyli nie zzr, hayka, k1300s, itd) z owiewkami lub półowiewkami, ewentualną możliwością montażu kufrów (przynajmniej bocznych).Z aktualnie produkowanych i od 2016 to do takiej kategorii wg mnie należą: BMW R1200RS (tak, wstępnie zapomniałem, waga i wymiary większe niż kolejne), Kawasaki Z1000SX, KTM SD 1290 GT, Suzuki gsx-S 1000F (nie ma kufrów, ale sakwy sw-motech są)... No więcej sobie nie przypomnę :-(Yamahy Fazer1 już nie produkują, Honda VFR 800F w opis pasuje, ale stosunek waga/moc nie powala...Honda CBF1000F, Suzuki Bandit 1250S itd. mają sportowo małymi literami, turystyczny dużymi napisane :-)Nie tak dawno jakoś znalazłoby się więcej motocykli w takiej kategorii, ale teraz boom na moto-SUVy. Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk Edytowane 10 Grudnia 2015 przez derbixxx Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując?Testowalem Kawe z1000SX z 2014r. Motocykl gorzej sie prowadzi od Gsx-S1000F, ma zajefajne kufry w opcji, brak wysw. biegow, dobre hamulce i na pewno lepsze miejsce dla pasazera. Jak kupowalem Suzuki bralem inne sprzety pod uwage (do jazdy samemu + owiewka). Kawe testowalem przy szukaniu drugiego moto do jazdy we 2 (porownywaqlem z Triumphem Tiger Sport,VFR1200,DL1000 2014). Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak? Pozdr.F.Po dwoch sezonach na Tigerze chetnie zamienilbym go na cos max. 200-220Kg z paliwem i naprawde jest ciezko o taki sprzet. Ja sie doszukalem:- Aprilia Caponord 1200 - ok 250kg,aktywne zawieszenie! ,nie jezdzilem- BMW F800GT - lekki ale nie podchodzi mi silnik- BMW S1000XR - poza zasiegiem budzetowym, jezdzilem s1000r- BMW R1200RS - lekki ale to boxer ktory mi nie odpowiada- Honda VFR800F - 240kg, nie jezdzilem- Honda VFR1200F - 267kg, jazda przyjemna ale ciezar przy parkowaniu sie juz odczuwa,- Honda CBR600F, 215kg, nie jezdzilem- Kawa z1000sx - 235kg, moj plecak stwierdzil ze z tylu nie specjalnie, dla mnie ok,- KTM 990 SMT - 215kg, nie jezdzilem, bardzo malo uzywek- MV Agusta Turismo Veloce, 215kg chyba ale cena 15 tys € za 110Ps to kpina, poza budzetem- Suzuki V-Strom 1000, po 15min jazdy zawrocilem bo widok na kokpit ktory mi pol drogi zaslania byl bardzo dziwny- Suzuki Bandit 1250s - 250kg, nie jezdzilem- Yamaha FZ8 Fazer - 220kg, nie jezdzilem, po FZ1 nie spodziewam sie wiele- Yamaha FZ1 Fazer - 220kg, jezdzilem sprzetem kolegi i odbior podnuzkow na silentblokach byl bardzo dziwny, Ostatnio rynek motocykli mocno skierowany jest na turystyczne enduro i nakedy. Dlaczego producenci nie zrobia z:- Suzuki GSR600 /750lekkiego sportturystyka z 220kg wagi, biore w ciemno- Triumph Street Triple 675 F - jak wyzej, za to mamy Tigera 800 :/- Ymaha FZ8 z CP3, zamiast tego jest Tracer :/- Kawasaki Z800SX Juz sie powaznie zastanawiam nad zakupem nakeda (bo lekki) typu T.Street Triple, GSR600 i dostosowaniem go do turystyki (owiewka,kufry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Co do sportturystyków średniej klasy, chodzą plotki nt. Street Triple 800 rownież z półowiewką.KTM gada i gada o 2-cyl. 800ccm motocyklu, takim Duke, ale nie pokazuje jeszcze za dużo. Może na jego bazie będzie jakiś Duke 800 GT...?Kawasaki Z800 jest niewiele lżejsze od Z1000, więc Z800SX byłby niewiele lżejszy od Z1000SX :-( Kiedyś się moda na moto-suvy skończy :-P Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 24 Grudnia 2015 przez derbixxx Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.