filipr Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 (edytowane) R@F kufry założysz do golasa, szybkę też, tyle że brak owiewek w turystyce też będzie odczuwalny. Chociażby np. podczas długotrwałej jazdy w deszczu. Wydaje mi się, że różnica w masie i gabarytach klasy powiedzmy około 750 a 1000 nie jest duża. Prawda jest też taka, że litrowe pojemności dysponują większym momentem i nie trzeba ich wysoko kręcić żeby ciągnęły, co przy charakterze turystycznym jest jednak plusem. Pozdr.F. Edytowane 24 Grudnia 2015 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 R@F kufry założysz do golasa, szybkę też, tyle że brak owiewek w turystyce też będzie odczuwalny. Chociażby np. podczas długotrwałej jazdy w deszczu. Wydaje mi się, że różnica w masie i gabarytach klasy powiedzmy około 750 a 1000 nie jest duża. Prawda jest też taka, że litrowe pojemności dysponują większym momentem i nie trzeba ich wysoko kręcić żeby ciągnęły, co przy charakterze turystycznym jest jednak plusem. Pozdr.F.Ale mi nie chodzi o stosunek PS/KG. Ujezdzalem SV650S we 2 i zle nie bylo (jesli chodzi o motor)Porownaj sobie takiego GSR600 do GSX650 - 220 vs 250kg. Owszem na przeloty autostradowe motocykl 250kg jest super, po Chorwacji tez mi sie moim Tigerem niezle smiga ale... mam tak blisko w Alpy i marzy mi sie np. Stelviopass zaliczyc i jakos nie jestem optymistycznie nastawiony do tych 180° nawrotow na moim Tigerze (szczegolnie tych prawych, zarowno w gore jak i w dol). Oczywiscie we 2. Samemu pewnie dalbym rade. Zdaje sobie tez sprawe z tego ze to nie tylko masa ma wplyw na prowadzenie - testowalem VFR1200F i bylem zaskoczony jak te niemal 270kg daje sie latwo opanowac, zwlaszcza przy malej predkosci. Centralizacja masy i niski srodek ciezkosci robia swoje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 W stajni Yamahy pojawil sie kolejny motocykl ktory moglbym do mojej listy dopisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 R@f ale Ty chcesz kupić coś innego? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Tak, ale nie za Suzuki a Triumpha. Jeszcze nie zrobili maszyny pod moj gust. Tzn. do szalenstw i na wypady we 2. (Superduke GT pomijam ze wzgl. budzetowych). Dlatego mam 2 sprzety. I dla tego 2 wariantu szukam cos lzejszego zamiast mojego Sport Tigera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.