Skocz do zawartości

Suzuki GSX-S 1000/F


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

ja się bardzo interesuję. Tydzień temu miałem okazję odbyć jazdę próbną. Moto jest wg mnie zajebiste. Świetny dół, poręczność, komfort, "systemy". Mało znalazłem wad. Stosunkowo mały promień skrętu na przykład. No i że nie jest jeszcze mój :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zdazylem zaledwie 2 tys km nim zrobic ale cos moge juz o nim powiedziec.

Motocykl jest dla mnie zaskakujaco wygodny (mam 182cm), swietnie sie prowadzi i przede wszystkim ma swietny silnik. Dzwieki z airboxa przy przyspieszaniu sa tym co w suzuki bardzo lubie (4-cylindrowych) a tutaj jest to mocno podkreslone. To samo tlumik - brzmi tak ze wymiana jest zbedna. Jedynym minusem sa mniej jadowite hamulce niz w poprzednim moto (Street Triple R). Skok klamki do zadzialania hamulca jest dosyc duzy. Zegary mimo analogowych wskazan sa dosyc czytelne. Ochrona przed wiatrem akceptowalna, duzo lepiej niz w nakedach ale na spokoj jak w Goldwingu nie ma co liczyc.Sprzed bardzo lekki i poreczny. Reakcja na gaz z pozycji zamknietej jest dosyc brutalna lecz mi to nie przeszkadza - przerobilem juz 3 Triumphy i w 2 z nich bylo podobnie. Kwestia przyzwyczajenia.To tyle, tak na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli generalnie pozytywnie widzę. Z tymi hamulcami, to rozumiem że nie sa w stalowym oplocie?

Pozdr.

F,

Niestety nie. Japonczycy konsekwentnie bronia sie przed stalowymi przewodami. W de na premiere dawali wydech Yoshimury lub zaciski brembo w roznych kolorach gratis. Taka ciekawostka - na tabliczce znamionowej ramy widnieje dopuszczalne 98dB. Najwiecej ze wszystkich moich dotychczasowych motocykli. Jaka jest cena tego motocykla w polsce?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to podobnie jak u mnie z tym ze sugerowana cena producenta to bodajze 12.790€. W salonie zaproponowano mi 11.500€ i zatyle kupilem. Uwazam ze ten motocykl jest duzo lepszy od Z1000SX ale niestety nie ma tak dobrych wlasciwosci turystycznych jak Kawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...

Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...

Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując?

Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak?

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak?

 

Pozdr.

F.

Chodzi o sportowo-turystyczny motocykl, moc ponad 120 KM, gabarytowo nie za wielki (czyli nie zzr, hayka, k1300s, itd) z owiewkami lub półowiewkami, ewentualną możliwością montażu kufrów (przynajmniej bocznych).

Z aktualnie produkowanych i od 2016 to do takiej kategorii wg mnie należą: BMW R1200RS (tak, wstępnie zapomniałem, waga i wymiary większe niż kolejne), Kawasaki Z1000SX, KTM SD 1290 GT, Suzuki gsx-S 1000F (nie ma kufrów, ale sakwy sw-motech są)... No więcej sobie nie przypomnę :-(

Yamahy Fazer1 już nie produkują, Honda VFR 800F w opis pasuje, ale stosunek waga/moc nie powala...

Honda CBF1000F, Suzuki Bandit 1250S itd. mają sportowo małymi literami, turystyczny dużymi napisane :-)

Nie tak dawno jakoś znalazłoby się więcej motocykli w takiej kategorii, ale teraz boom na moto-SUVy.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Edytowane przez derbixxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Testowałeś Kawę też? Bo do teraz to był w sumie jedyny konkurent. Teraz dojdzie KTM SD 1290 GT, ale to już inna półka cenowa...

Wracając, jak się ma do Kawy? Kawa podoba mi się z każdej strony, a Suzi ma trochę przód jak ptak i szybę jak odwrócone stringi... A technicznie porównując?

Testowalem Kawe z1000SX z 2014r. Motocykl gorzej sie prowadzi od Gsx-S1000F, ma zajefajne kufry w opcji, brak wysw. biegow, dobre hamulce i na pewno lepsze miejsce dla pasazera. Jak kupowalem Suzuki bralem inne sprzety pod uwage (do jazdy samemu + owiewka). Kawe testowalem przy szukaniu drugiego moto do jazdy we 2 (porownywaqlem z Triumphem Tiger Sport,VFR1200,DL1000 2014).

 

 

Naprawdę nie ma innych konkurentów z tego segmentu? Chodzi o jako takie możliwości turystyczne (montażu kufrów) i brak owiewek czy jak?

 

Pozdr.

F.

Po dwoch sezonach na Tigerze chetnie zamienilbym go na cos max. 200-220Kg z paliwem i naprawde jest ciezko o taki sprzet.

 

Ja sie doszukalem:

- Aprilia Caponord 1200 - ok 250kg,aktywne zawieszenie! ,nie jezdzilem

- BMW F800GT - lekki ale nie podchodzi mi silnik

- BMW S1000XR - poza zasiegiem budzetowym, jezdzilem s1000r

- BMW R1200RS - lekki ale to boxer ktory mi nie odpowiada

- Honda VFR800F - 240kg, nie jezdzilem

- Honda VFR1200F - 267kg, jazda przyjemna ale ciezar przy parkowaniu sie juz odczuwa,

- Honda CBR600F, 215kg, nie jezdzilem

- Kawa z1000sx - 235kg, moj plecak stwierdzil ze z tylu nie specjalnie, dla mnie ok,

- KTM 990 SMT - 215kg, nie jezdzilem, bardzo malo uzywek

- MV Agusta Turismo Veloce, 215kg chyba ale cena 15 tys € za 110Ps to kpina, poza budzetem

- Suzuki V-Strom 1000, po 15min jazdy zawrocilem bo widok na kokpit ktory mi pol drogi zaslania byl bardzo dziwny

- Suzuki Bandit 1250s - 250kg, nie jezdzilem

- Yamaha FZ8 Fazer - 220kg, nie jezdzilem, po FZ1 nie spodziewam sie wiele

- Yamaha FZ1 Fazer - 220kg, jezdzilem sprzetem kolegi i odbior podnuzkow na silentblokach byl bardzo dziwny,

 

Ostatnio rynek motocykli mocno skierowany jest na turystyczne enduro i nakedy.

 

Dlaczego producenci nie zrobia z:

- Suzuki GSR600 /750lekkiego sportturystyka z 220kg wagi, biore w ciemno

- Triumph Street Triple 675 F - jak wyzej, za to mamy Tigera 800 :/

- Ymaha FZ8 z CP3, zamiast tego jest Tracer :/

- Kawasaki Z800SX

 

Juz sie powaznie zastanawiam nad zakupem nakeda (bo lekki) typu T.Street Triple, GSR600 i dostosowaniem go do turystyki (owiewka,kufry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do sportturystyków średniej klasy, chodzą plotki nt. Street Triple 800 rownież z półowiewką.

KTM gada i gada o 2-cyl. 800ccm motocyklu, takim Duke, ale nie pokazuje jeszcze za dużo. Może na jego bazie będzie jakiś Duke 800 GT...?

Kawasaki Z800 jest niewiele lżejsze od Z1000, więc Z800SX byłby niewiele lżejszy od Z1000SX :-(

Kiedyś się moda na moto-suvy skończy :-P

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez derbixxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...