Johny Bravo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2015 Masz Rotaxa 122? Jaki masz zawór wydechowy ? Na linkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 30 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Tak, Rotax 122. Zawór jest seryjny czyli na linkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 2 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Uszczelniłem zawór membranowy i przeczyściłem zawór wydechowy, swoją drogą bardzo ciężko chodził a języczek był strasznie zawalony.Teraz Apka chodzi lepiej tzn już nie czuje szarpania przy zwalnianiu, tylko delikatne, ale raz jeszcze mi strzelił z tłumika i zgasnął, jak stoi chwilę na luzie to nierówno pracuje silnik i w końcu zgaśnie.Może to być wina sprzęgła? Tarcze się sklejają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Gaźnik regulowałem na oko, dokręciłem śrubkę do końca i potem ją odręcałem o pół obrotu i sprawdzałem jak Aprilia jeździ, no i tak do skutku. źle chyba..........masz tam normalnie śrubkę składu mieszanki i wolnych obrotów ? to nie jest czasem na dellorto phbh 28 ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 3 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 Tak, mam śrubkę do składu mieszanki i do obrotów. Nie wiem jaki to jest model, ale wydaje mi się że to seryjny gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twoja Generacja Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Gaźnik to Dellorto PHBH 28, a dysze mam 128, iglica ustawiona na drugim rowku od góry. Wczoraj odblokowałem wydech bo tylko tu miałem blokadę, zamówiłem cewke zapłonową wraz z nową świecą i jutro będę składał moto do kupy. A teraz o co chodzi. Ostatnio motocykl musiałem trzymać powyżej 3 tys obrotów bo inaczej gasł, potem dobrze go nagrzałem tzn. temperatura była bardzo wysoka i wtedy chodził normalnie. Po za tym naprawdę ciężko go się odpala nawet z popychu.Problem pojawił się po zatankowaniu paliwa na innej niż zwykle stacji (oczywiście nie zaraz tylko po jakimś czasie). I teraz mam do Was pytanie - Czy może to być wina złej jakości paliwa czy być może zatarłem silnik? Chociaż co do zatarcia to moto olej bierze normalnie i płyn w chłodnicy też jest. A może to być wina złej regulacji gaźnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.