Skocz do zawartości

Horet 600 - 2004 rok problem z wolnymi obrotami


kuba89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w moim hornecie miałem problem z obrotami na biegu jałowym które falowały, w zeszłym tygodniu oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia i synchro gaźników oraz sprawdzenia przy okazji wszystkiego co wymagałoby wymiany. Luzy zaworowe w normie a więc obyło się tylko na kontroli bez regulacji, gaźniki wyczyszczone i zscynchronizowane, filtr powietrza wymieniony na nowy przed tym zabiegiem, świece wymienione na nowe. Po odebraniu od mechanika wszystko śmigało ładnie, po około 150 km obroty na biegu jałowym są wyższe od tych które były ustawione odrazu po synchro (wcześniej 1300, teraz 1450) dodatkowo po przegazówce na biegu jałowym obroty spadają do około 1200 i dopiero po 2-3 sekundach wracają do wartości nominalnej 1450, czy przyczyna może być źle przeprowadzone synchro? Czy przyczyny należy szukać gdzie indziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w moim hornecie miałem problem z obrotami na biegu jałowym które falowały, w zeszłym tygodniu oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia i synchro gaźników oraz sprawdzenia przy okazji wszystkiego co wymagałoby wymiany. Luzy zaworowe w normie a więc obyło się tylko na kontroli bez regulacji, gaźniki wyczyszczone i zscynchronizowane, filtr powietrza wymieniony na nowy przed tym zabiegiem, świece wymienione na nowe. Po odebraniu od mechanika wszystko śmigało ładnie, po około 150 km obroty na biegu jałowym są wyższe od tych które były ustawione odrazu po synchro (wcześniej 1300, teraz 1450) dodatkowo po przegazówce na biegu jałowym obroty spadają do około 1200 i dopiero po 2-3 sekundach wracają do wartości nominalnej 1450, czy przyczyna może być źle przeprowadzone synchro? Czy przyczyny należy szukać gdzie indziej?

Objaw schodzenia obrotów poniżej danej wartości po przygazówce i po chwili powrót wygląda na zbyt bogatą mieszankę wolnych obrotów.tzn.źle ustawione śruby składu mieszanki. Sama wartość wolnych obrotów jest łatwa do regulacji.Przy odrobinie wprawy możesz to zrobić stojąc na światłach. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że wszystko jest opisane w serwisówce, ale mógłbyś opisać jak to zrobić? Mam nadzieję że nie da się nic popsuć robiąc to samemu ;)

Wolne obroty regulujesz żółtym pokrętłem (pomiędzy 2 i 3 gaźnikiem) patrz serwisówka :cool: .Natomiast resztę lepiej dopuść i oddaj tam gdzie serwisowałeś do poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...