kuba89 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam, w moim hornecie miałem problem z obrotami na biegu jałowym które falowały, w zeszłym tygodniu oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia i synchro gaźników oraz sprawdzenia przy okazji wszystkiego co wymagałoby wymiany. Luzy zaworowe w normie a więc obyło się tylko na kontroli bez regulacji, gaźniki wyczyszczone i zscynchronizowane, filtr powietrza wymieniony na nowy przed tym zabiegiem, świece wymienione na nowe. Po odebraniu od mechanika wszystko śmigało ładnie, po około 150 km obroty na biegu jałowym są wyższe od tych które były ustawione odrazu po synchro (wcześniej 1300, teraz 1450) dodatkowo po przegazówce na biegu jałowym obroty spadają do około 1200 i dopiero po 2-3 sekundach wracają do wartości nominalnej 1450, czy przyczyna może być źle przeprowadzone synchro? Czy przyczyny należy szukać gdzie indziej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Witam, w moim hornecie miałem problem z obrotami na biegu jałowym które falowały, w zeszłym tygodniu oddałem motocykl do regulacji zaworów, czyszczenia i synchro gaźników oraz sprawdzenia przy okazji wszystkiego co wymagałoby wymiany. Luzy zaworowe w normie a więc obyło się tylko na kontroli bez regulacji, gaźniki wyczyszczone i zscynchronizowane, filtr powietrza wymieniony na nowy przed tym zabiegiem, świece wymienione na nowe. Po odebraniu od mechanika wszystko śmigało ładnie, po około 150 km obroty na biegu jałowym są wyższe od tych które były ustawione odrazu po synchro (wcześniej 1300, teraz 1450) dodatkowo po przegazówce na biegu jałowym obroty spadają do około 1200 i dopiero po 2-3 sekundach wracają do wartości nominalnej 1450, czy przyczyna może być źle przeprowadzone synchro? Czy przyczyny należy szukać gdzie indziej?Objaw schodzenia obrotów poniżej danej wartości po przygazówce i po chwili powrót wygląda na zbyt bogatą mieszankę wolnych obrotów.tzn.źle ustawione śruby składu mieszanki. Sama wartość wolnych obrotów jest łatwa do regulacji.Przy odrobinie wprawy możesz to zrobić stojąc na światłach. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wiem że wszystko jest opisane w serwisówce, ale mógłbyś opisać jak to zrobić? Mam nadzieję że nie da się nic popsuć robiąc to samemu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamoz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Wiem że wszystko jest opisane w serwisówce, ale mógłbyś opisać jak to zrobić? Mam nadzieję że nie da się nic popsuć robiąc to samemu ;)Wolne obroty regulujesz żółtym pokrętłem (pomiędzy 2 i 3 gaźnikiem) patrz serwisówka :cool: .Natomiast resztę lepiej dopuść i oddaj tam gdzie serwisowałeś do poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba89 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Wszystko śmiga po wykonaniu powyższych instrukcji, wielkie dzieki i leci do Ciebie wirtualne piwo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.