Mati151992 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam trafiła do mnie Honda Hornet 600 s z 2002 roku. Moto ma zmieniony tłumik na dominatora, ustawiony luz zaworowy, synchronizacja zrobiona, gaźniki czyste . Problem polega na tym że moto zalewa na wysokich obrotach tzn. wkręci się do końca ale gdyby trzymać wysokie obroty to nie da rady zalewa i ogień z rury ma ustawione według serwisówki dysze wolnych obrotów. Gdy zmienię na 0,5 obrotu moto chodzi i nie zalewa gaźniki szczelne nie łapią lewego powietrza. Prosił bym o jakieś rady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati151992 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witam wrzucam filmik z objawami, dodam że dziś przerywa nawet z dyszami ustawionymi na 0,5 obrotu, teraz to już nie wiem czy to gaźniki czy problem z elektryką lub modułem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Po pierwsze proby tego typu robi sie w jezdzie a nie na sucho w garazu bo tloki moga dogonic zawory.Sprawdziles jaki jest strumien paliwa z kranika ?Musi byc mocny.Jaki jest filtr powietrza i czy tlumik z dominatora jest w dobrym stanie ?Jak wygladaja swiece od wewnatrz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati151992 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 W jeździe tak samo, sprawdziłem duży strumień z kranika, filtr nówka i tłumik też, świece od wewnątrz czarne elektroda lekko biała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.