Skocz do zawartości

Honda Hornet 600 S dziwny problem


Mati151992
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam trafiła do mnie Honda Hornet 600 s z 2002 roku. Moto ma zmieniony tłumik na dominatora, ustawiony luz zaworowy, synchronizacja zrobiona, gaźniki czyste . Problem polega na tym że moto zalewa na wysokich obrotach tzn. wkręci się do końca ale gdyby trzymać wysokie obroty to nie da rady zalewa i ogień z rury ma ustawione według serwisówki dysze wolnych obrotów. Gdy zmienię na 0,5 obrotu moto chodzi i nie zalewa gaźniki szczelne nie łapią lewego powietrza. Prosił bym o jakieś rady. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze proby tego typu robi sie w jezdzie a nie na sucho w garazu bo tloki moga dogonic zawory.

Sprawdziles jaki jest strumien paliwa z kranika ?

Musi byc mocny.

Jaki jest filtr powietrza i czy tlumik z dominatora jest w dobrym stanie ?

Jak wygladaja swiece od wewnatrz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...