Darq Enduro Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Witam mam problem z rxem. Zaczne od poczatku kupiłem apke jeżdżącą ale marnie przy rozłożeniu silnika okazało się że jakiś wynalazca zamontował tam coś w rodzaju impulsatora z piły spalinowej :banghead: . Cała instalacja wyglądała następująco: z silnika 1 kabel do prawdopodobnie cewkomodulu z tego fajka do świecy i koniec. Bez oryginalnego magneta tylko ten szajs z piły.Wiadomo trzeba to zrobić ale jestem totalnie nie obeznany z tym silnikiem do tej pory latałem na dt 80 i nie moge znalesc zadnego schematu ani nic do rotaxa 123. Jeśli ktoś tu zna ten silnik lub ma rx na chodzie to proszę o pomoc tzn co mi jest potrzebne do instalacji bez oswietlenia co z czym połączyć itd. kumpel tez ma apke ale rotax 122 wiec zupelnie co innego. :sad: Mam tylko ten cewkomodul i nie wiem co dokładnie jest mi potrzebne do instalacjiZa pomoc z góry dzięki Edytowane 22 Marca 2015 przez Darq Enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Zrób zdjęcia tego zapłonu z zewnątrz i od środka i cewko modułu , jak są oznaczenia to też cyknij z bliska . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Enduro Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Trochę późno ale są zdjęcia to cała elektryka jaką mam.Te kable się ze sobą łączyły od cewkomodułu i tego impusatora Chociaż jak się przyjżałem to na tym module jest logo yamahy to chyba jest to jakis zamiennik nie oryginał PS jakośc jest słaba ale musiałem dostosować zdjęcia do 1MB załącznika na forum Edytowane 23 Marca 2015 przez Darq Enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kokosek Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Jeśli szukasz schematu od silnika rotax 123 to zapraszam na Google i szukaj pod nazwą aprilia af1 itd jest książka serwisowa po włosku która zawiera schemat Wysłane z mojego D2303Ewentualnie do mnie na pw to udostępnienie. Edytowane 24 Marca 2015 przez Kokosek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 To białe to jest zwykła cewka wysokiego napięcia stosowana w yamahach itd. to niebieskie to na 99% jest cewka i "moduł" w jednym ( jak była iskra) , rozumiem że ten wiatrak to był nakręcony na magneto ? Ja nie widzę innego wyjscia jak wywalić to w cholere i załatwić oryginał , a jak będą problemy z czesciami to załóż zapłon od chinskiego skutera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Enduro Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) ten wiatrak spełniał rolę magneta on był bezpośrednio na wale ale czy to niebieskie urządzenie w ogóle ma prawo wciąż znajdować się w karterze?To już wiem że muszę kupić magneto zapłon i cewkomoduł ale mój główny problem polega na tym że nie wiem co jeszcze idzie po drodze tzn regulator i to co jest jeszcze potrzebne do elektryki Edytowane 24 Marca 2015 przez Darq Enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) Wyp***rdol wszystko to co było bo to niema prawa bytu :) , do uzyskania prawidłowego zapłonu i zasilania potrzebujesz , magneto + stator + cewko moduł , żeby to wszystko jeszcze w miare płynnie szło to potrzebujesz mieć zawór wydechowy , sterownik tego zaworu + regulator napięcia . Sprawdź co masz i sprubuj odczytać który rok tego silnika i czy to napewno rotax 123 bo jeżeli ktoś wkombinował tak ten zapłon to mogł też podmienić silnik . Edytowane 25 Marca 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Enduro Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Na karterze jest wyraźnie rotax 123 wywaliłem wszystko co tam było i juz namierzyłem goscia od którego kupuję dziś magneto zapłon cewkomodul i wystarczy żeby jeździć.Ale nigdy bym przy zakupie nie wpadł na pomysł że to na czym jadę to połączenie niesprawnego motocykla i sprawnej piły spalinowej ;)Ogólnie dzięki wszystkim za pomoc i już sobie z tym poradzę dalej Temat do zamknięcia Pozdro :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Jeszcze mało kolego widziałeś :-). Nie zamykaj jeszcze tematu, zrób najpierw ten motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darq Enduro Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 spoko jutro mi wyśle części więc jak poskładam silnik to się odezwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.