szef100 Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Przekładki są bez przebarwień i nie są pokrzywione. A sprężynki tez trzymają wymiar. Tylko właśnie nie wiadomo jak się zachowują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szef100 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Wymiana tarcz nic nie pomogła ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Wymień sprężynki i przekładki. Wszystko dobrze masz tam poskładane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szef100 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Tak składane z serwisówką. Zauważyłem ze seryjne przełożenia były 14/36 a ja mam 13/40 sporo to zmienia ? Bo na nowych tarczach ładnie luz wchodzi po regulacji i 120 da sie wycisnąć wiec nie wiem czy dalej inwestować w sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Bardzo prawdopodobne , że to przez te zębatki masz tak niską prędkość , oponę z tył masz taką jak fabryka każe , nie za małą ? Pozatym sprzęgło bardzo łatwo wyczuć czy łapie czy się slizga , niewiem w czym masz problem chyba że nie jeździsz po asfalcie . Edytowane 29 Marca 2015 przez Spaliniarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.