Skocz do zawartości

Sportster - mody silnika


Gość lysy79
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rozumiem, w USA jak wszedzie...

Masz 100% racji pisząc o tym co klient mówi, a co warsztat robi. Mało! Nawet jak im się troszeczkę choć wtrącisz do roboty, od razu próbują pozbyc Cię gwarancji... bo- oni tak robia od 20 lat i nikt ich nie bedzie uczył... a nawet jak juz sa gotowi na wyzwania to po 1- 2 szlifach rezygnuja - bo za długo, bo za trudne... cytuje: Panie, ku*wa ja w tym czasie zrobie dwa bloki a tu krecic tymi płytami, czekać... tego tak się nigdy nie robiło!!!

A te odchyłki co Pan chce--- na tych moich maszynach- oj cięzka sprawa.... :biggrin:

 

Ja mam podobnie. Nie cena i termin jest wazny gdy się chce coś dobrze zrobic. Bo dobrze zrobic nie jest łatwo, za to powiedzieć, ze dobrze zrobione- proscizna.

 

Ja tez nie znam angielskiego. :)

 

Odnosnie cylków- to Polska, ja popierdalam ze swym złomem do szlifowania, pierscienie, uszczeleczki, szczoteczki, można je dostac np. w hurtowniach z czesciami HD.

Z roku na rok lista pierscieni też się rozszerza, na dziś dzień są EVO 80, Sport 883 i 1200 - to praktycznie to samo.. TC 88

oraz S&S 113.

Za miesiąc bedzie S&S 96 czyli każde EVO na dziure 3 5/8. Trzy rodzaje szpilek, klucz dynamo, torba dokumentacji i wio w Polskę za szlifierzem...

Taaaaka chora rzeczywistosc... :)

Mam tez przypisana jedną osobę do pilnowania moich załozeń... kulturka..

Nie no kurde, wszystko tam jest strasznie podobne do fotek z Twego linku oraz do tego co piszesz...

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Temat wydzielony z "Zakupy u dilera VS Za granica"

 

lysy79 to jest Twoj temat, wiec dzialaj i zdaj relacje ze swoich modow.

 

 

 

Nie no nie jesteś jeleniem :wink: .

Życzę udanych zakupów w 2015 , po wcześniejszych postach Fisu myślałem że jest większym buntownikiem.

Muszę jeszcze kupić kute tłoki od HD SE , kosztują w US chyba 270$ i nie zamierzam dać ani 1 $ więcej.

Witam już niedługo , umówiony jestem z mechanikiem na koniec stycznia .

Więc ruszam z przeróbką silnika :).

post-84387-0-16174000-1452024021.jpg

Edytowane przez anakin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak półżartem. Ta trzecia dziura w obudowie przełącznika to na NOS? ;p

Dokładnie ,niestety wyświetlacza biegów nie dodam.

Kiera typu drag bar na to nie pozwala,za mało miejsca na skręcanie.

Dostanie zona wraz z fuelpack a jej PCIII na allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...