FIS Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Rozumiem, w USA jak wszedzie...Masz 100% racji pisząc o tym co klient mówi, a co warsztat robi. Mało! Nawet jak im się troszeczkę choć wtrącisz do roboty, od razu próbują pozbyc Cię gwarancji... bo- oni tak robia od 20 lat i nikt ich nie bedzie uczył... a nawet jak juz sa gotowi na wyzwania to po 1- 2 szlifach rezygnuja - bo za długo, bo za trudne... cytuje: Panie, ku*wa ja w tym czasie zrobie dwa bloki a tu krecic tymi płytami, czekać... tego tak się nigdy nie robiło!!!A te odchyłki co Pan chce--- na tych moich maszynach- oj cięzka sprawa.... :biggrin: Ja mam podobnie. Nie cena i termin jest wazny gdy się chce coś dobrze zrobic. Bo dobrze zrobic nie jest łatwo, za to powiedzieć, ze dobrze zrobione- proscizna. Ja tez nie znam angielskiego. :) Odnosnie cylków- to Polska, ja popierdalam ze swym złomem do szlifowania, pierscienie, uszczeleczki, szczoteczki, można je dostac np. w hurtowniach z czesciami HD.Z roku na rok lista pierscieni też się rozszerza, na dziś dzień są EVO 80, Sport 883 i 1200 - to praktycznie to samo.. TC 88oraz S&S 113.Za miesiąc bedzie S&S 96 czyli każde EVO na dziure 3 5/8. Trzy rodzaje szpilek, klucz dynamo, torba dokumentacji i wio w Polskę za szlifierzem...Taaaaka chora rzeczywistosc... :)Mam tez przypisana jedną osobę do pilnowania moich załozeń... kulturka..Nie no kurde, wszystko tam jest strasznie podobne do fotek z Twego linku oraz do tego co piszesz... Edytowane 23 Lutego 2015 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Temat wydzielony z "Zakupy u dilera VS Za granica" lysy79 to jest Twoj temat, wiec dzialaj i zdaj relacje ze swoich modow. Nie no nie jesteś jeleniem :wink: .Życzę udanych zakupów w 2015 , po wcześniejszych postach Fisu myślałem że jest większym buntownikiem.Muszę jeszcze kupić kute tłoki od HD SE , kosztują w US chyba 270$ i nie zamierzam dać ani 1 $ więcej.Witam już niedługo , umówiony jestem z mechanikiem na koniec stycznia .Więc ruszam z przeróbką silnika :). Edytowane 5 Stycznia 2016 przez anakin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cxpeky63 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Tak półżartem. Ta trzecia dziura w obudowie przełącznika to na NOS? ;p Cytuj There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Tak półżartem. Ta trzecia dziura w obudowie przełącznika to na NOS? ;pDokładnie ,niestety wyświetlacza biegów nie dodam.Kiera typu drag bar na to nie pozwala,za mało miejsca na skręcanie.Dostanie zona wraz z fuelpack a jej PCIII na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.