Qba1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Witam smigam na Hondzie MTX 80 i motor stal sie slaby planuje wymienic tlok, pierscienie i zrobic szlif czy to pomoze? Moze macie jescze jakies inne propozycje? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 większa zębatka z tyłu mniejsza z przodunawet jeden zabek a poczujesz róznicę - czywiście kosztem prędkości i spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Możesz jeszcze delikatnie (!) splanować głowice, choć w MTXie nie ma już za bardzo z czego :buttrock: Możesz pobawić się też z przełożeniami, zależnie od tego czy jeździsz w terenie czy po szosie. Następnym krokiem w MTXie jest wyjęcie przegrody z wydechu a w zasadzie całkowite opróżnienie go, zastosowanie stożkowego filtra powietrza i odpowiednio większej dyszy głównej. Spalanie radyklanie rośnie ale coś za coś :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Do tego co wyminił Samson moza oprócz stożkowego filtra zrobic kila otworów w filtrze powietrza ale po tym potrzeban jest regulacja gaźnikia. Co do wydechu to kolanko wybebeszyć i dac przelotową końcówke. Możesz zastosowac tez większy gaźnik. Wszytskie te przeróbki dadzą Ci moc na wysokich obrtach kosztem dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Propozycji jak widze jest wiele ale jakie koszty poszczegolnych przerobek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Koszty zębatek napędowych sprawdzić możesz w Larssonie. Zębatka zdawcza to koszt chyba poniżej 20 pln. Stożkowy filtr powietrza - nie więcej jak 60 pln, dysze - trudno powiedzieć, nawet nie wiem gdzie dostać. Tak naprawdę to tylko półśrodek, nie uzyskasz dużej mocy z tej samej pojemności tak na prawde. Chyba, że pokusiłbyś się o zmiane faz rozrządu, ale jak przypuszczam Twoja wiedza nie sięga tak daleko bo wtedy nie zadawałbys takiego pytania. Jeżeli masz troche kasy w zanadżu to polecam kity tuningowe na 110 cc. Jednak przy całym komplecie (cylinder, kpl. tłokowy, gaźnik, wydech, głowica) robią się to tak bajońskie sumy, że bardziej opłaca się sprzedać mtxa i kupić endurko 125cc :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2004 Dzieki za porady mozliwe ze skorzystam nie wiem do konca z ktorej... :buttrock: :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2004 z tego co czytałem o filtrach powietrza to stozki jesli nie majoa odpowiedniej długosci dolotu mogą powodowac efekty odwrotne do zamierzonych poztym storzki są 2% wydajniesze od zwykłych filtrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba1986 Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 To co proponujesz? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.