wariantmoto Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Witam, jestem na etapie przygotowań do sezonu, kontrola zaworów, olej, płyny ,świece, filtry i tu powstaje pytanie: czy ktoś z Was ma doświadczenie czy po zmianie filtra powietrza na Pipercrossa lub KN-a przy zachowaniu dotychczasowej mapy nie będzie problemów z pracą silnika? Tripelek ma przelotowy wydech i dotąd siedział tam filtr z oryginału Triumpha, chodził w tym układzie cudnie w całym zakresie obrotów z biegiem jalowym włącznie. Zaznaczam, że pomysł na zastosowanie filtra niestandardowego nie jest podyktowany pogonią za jeszcze jednym "kucem" ale zwyczajnie zaporową cena oryginału zbliżoną do PIPERA czy KN-a. z góry dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak chodzi "cudnie" na full przelocie, to musi mieć namieszane z mapami już. Bierz K&N'a i nie wnikaj. Dodatkowo kabelek OBD II i TuneECU do lapka ;-), będziesz mastach i sobie sam ustawisz co będziesz chciał i jak będziesz chciał. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariantmoto Opublikowano 9 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Tak jak radzisz tak zrobiłem, dostał oryginał Triumpha i świeczki irydowe denso i już nie mogę się doczekać wiosny :biggrin: Dodatkowo udało się rozwiązać problem nie włączającego się wentylatora i nie zawsze działającego prędkościomierza- teraz wszystko gra. Pozdrawiam wszystkich Triumphatorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.