Gość Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) łozyska kupuje cos tego typu http://allegro.pl/lozysko-igielkowe-skrzyni-biegow-jawa-ts-350-i5022462063.html i tez zawsze nakładałem smar grafitowy zeby igiełki nie wypadły W tej skrzyni do tego typu łożysk nie powinno się stosować grafitowego smaru nawet jako wstępne/montażowe smarowidło... Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Minolcia, sadzisz ze przez smar grafitowy padło to łożysko? Wierzyć mi sie nie chce. Przecież ten smar zostanie wypłukany po rozgrzaniu silnika. Ja bardziej obstawiam coś krzywego w skrzyni albo zjechaną bieżnie. Sam jestem ciekaw co tam sie dzieje i chętnie zerknął bym do tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Minolcia, sadzisz ze przez smar grafitowy padło to łożysko? Wierzyć mi sie nie chce. Przecież ten smar zostanie wypłukany po rozgrzaniu silnika. Ja bardziej obstawiam coś krzywego w skrzyni albo zjechaną bieżnie. Sam jestem ciekaw co tam sie dzieje i chętnie zerknął bym do tego silnika. Tak, zostanie wypłukany tylko zabarwi olej na taki kolor który nie zasygnalizuje ,,zjechania,, lewego simmeringa chyba że jest innego koloru niż czarny czy też konsekwencji jego wytarcia czyli przedmuchów z komory wstępnego sprężania. Jeżeli co miesiąc rozbiera silnik a nie pisze jak to robi to już sobie wyobrażam jak wyglądają te ameliniowe połówki. PS - Smar grafitowy nie jest przeznaczony do łożysk tocznych tak na marginesie...to tyle w tym temacie. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Akurat awarie lewego simmeringa łatwo rozpoznac bo kopci z lewego jak parowóz do momentu aż przestanie palic na ten gar :rolleyes: . Przedmuchami zajmiemy sie jak wystąpią (zawsze można wrzucić pełne czoło wału) Poczekajmy na odp kolegi. Edytowane 27 Stycznia 2015 przez _Jerry_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2015 minolciajak rozbieram silnik to nie używam młotka ( moja jawa widzi młotek tylko do wbijania ośki).Mój tata jest tokarzem i zrobił mi taki ściągacz przykręcany zamiast prawej kapy i tam jedna stopa opiera się na wale a druga stopa na trybie zdawczym . ;P Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) tskacz A składasz też przy pomocy ściągacza? Przy składaniu karterów trzeba kręcić zdawczą zębatką bo przy tym zabiegu spotykają się bocznie dwa koła zębate i jeśli nie trafią z zazębieniem to może być ,,różowo,,... i to może być przyczyną wadliwej pracy tego łożyska. -Jerry- Z lewego kopcić może jeszcze z wielu innych powodów. W ciepłe dni może dochodzić do przegrzewania cewki WN lewego gara gdyż umieszczono ją za cewką prawego cylka/owiew powietrza, słabiej chłodzona i może mieć przebicia na zwojach - jest parę cm nad silnikiem a jak pamiętam była bardzo gorąca. Poza tym zapłon lewgo cylka ustawia się na płytce prawego po jego ustawieniu - może dochodzić do sumowania się błędów/niekoniecznie ale przy dokręcaniu do stojana alternatora. Sposób mocowania w/w płytek i materiał/odkształcanie przy montażu/dokręcanie śrubek może i najczęsciej jest przyczyną rozstroju wyprzedzenia zapłonu a w konsekwencji zwiększonego dymienia /z lewego cylka/. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tskacz Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 jak składam to ściskam ściskami stolarskimi. a że kręci się trybem zdawczym przy składaniu to ameryki nie odkryłeś . a jak te dwa koła zębate by się zle naszły to by był nawet problem nawet z wrzucaniem biegów. ja myślę że wina tkwi w wałku pośrednim ;) Cytuj nie maszyna lecz technika zrobi z ciebi zawodnika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jawar Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Cześć młody jak masz jakiś problem z jawą to podejdź do mnie do garażu na Komuny Paryskiej w miarę możliwości postaram się ci pomóc tylko zadzwoń do mnie 603 273 343 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.