Skocz do zawartości

Droga hamowania - mało czy zbyt wiele? :)


Rekomendowane odpowiedzi

Oho! To już widzę narodziny nowej konkurencji - 1/4 mili umiera i teraz wszyscy będą się spotykać i robić próby "krótkiego hamowania" :mrgreen:

 

Co do wartości:

 

wyniki testów hamowania R jedynek (akurat takie wpadły mi w ręce):

 

Hamowanie ze 100 km/h i 200 km/h:

R1 2003 - 29m i 58m,

R1 2004 - 27m i 55m.

 

 

Uważam, że wynik 33m na sprzęcie klasy 125 ccm można uznać za bardzo dobry wynik! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho! To już widzę narodziny nowej konkurencji - 1/4 mili umiera i teraz wszyscy będą się spotykać i robić próby "krótkiego hamowania"

 

Co do wartości:

 

wyniki testów hamowania R jedynek (akurat takie wpadły mi w ręce):

 

Hamowanie ze 100 km/h i 200 km/h:

R1 2003 - 29m i 58m,

R1 2004 - 27m i 55m.

 

 

Uważam, że wynik 33m na sprzęcie klasy 125 ccm można uznać za bardzo dobry wynik!

Oj A!ntek,czytales te same bzdury co ja w Fast Bike'u.Serafin niezly kit pocisl w swojej gazetce ;)

Sprobuj zatrzymac R1 z 200km/h na 55metrach-smiechu warte :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj A!ntek,czytales te same bzdury co ja w Fast Bike'u.Serafin niezly kit pocisl w swojej gazetce

 

Co do hamowania ze 100km/h to jest to raczej realne, natomiast faktem jest, że te 200km/h wygląda trochę zbyt optymistycznie. Tylko pytanie czemu Serafin miałby kłamać...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hamowania ze 100km/h to jest to raczej realne, natomiast faktem jest, że te 200km/h wygląda trochę zbyt optymistycznie. Tylko pytanie czemu Serafin miałby kłamać...?

Ze 100km/h to tez jest nierealne.Lepiej niz 36m R1 nie zrobisz,widzialem testy w zachodnich pismach.

A czemu klamie to nie wiem.Ale wiem ze np. opisuje jak to lata na gumie a jak sie spotykamy w Bumerangu i on przyjezdza to jeszcze nic nie pokazal,zreszta popatrz na zdjecia w Fast Biku i na jego gumy (a zwlaszcza to jego przerazenie w oczach).Zreszta jego teksty tez sa jakies nieciekawe,nie to co Pejser.A artykulu o KTM-ie Lulejki do teraz nie moge zrozumiec,zreszta nie tylko ja:bez ladu i skladu ;)

Odkad odlaczyli sie od Anglikow i sa tylko polskie teksty ta gazeta duzo stracila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie ze 100 km/h i 200 km/h:

R1 2003 - 29m i 58m,

R1 2004 - 27m i 55m

Nie moge :lol: jak w porządnej gazecie (mam nadzieje) można takie głupoty wypisywac?? Przecież te wyniki hamowania z 200km/h są niczym innym jak pomnożonymi przez 2 i zaokrąglonymi wynikam z drogi hamowania ze 100km/h ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętam' date=' tyle ze pisali ze w porszaku to zaden wyczyn ot wciskasz hamulec do podłogi i czekasz na zatrzymanie a na motorku to inna historia i trzeba miec ogromna wprawe zeby zatrzymac sie w podobnej odleglosci.

 

PS a nie była to gazetka MOTORMANIA?[/quote']

 

Ten test był na pewno w "motocyklu", jeszcze mam gdzieś ten numer, fajny artykuł - przedrukowany bodajże z niemieckiej gazety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Top Gear bawili sie raz Mercedesem-McLarenem i sprawdzali droge hamowania. Ustawili pachołki na średniej długości chamowania ze 100 km/h, rozpedzili merca do... 200 km/h i wyhamowali jakieś 0,5 metra przed pachołkami ;) :twisted: . Nic to, że potem tarcze hamulcowe sie ładnie paliły ogniem prawdziwym, także uważam, że teraz ciężko stwierdzić czy jakieś dane odnośnie drogi hamowania są fałszywe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Top Gear bawili sie raz Mercedesem-McLarenem i sprawdzali droge hamowania. Ustawili pachołki na średniej długości chamowania ze 100 km/h' date=' rozpedzili merca do... 200 km/h i wyhamowali jakieś 0,5 metra przed pachołkami ;) :twisted: . Nic to, że potem tarcze hamulcowe sie ładnie paliły ogniem prawdziwym, także uważam, że teraz ciężko stwierdzić czy jakieś dane odnośnie drogi hamowania są fałszywe.[/quote']

 

Wyobrazam sobie przeciazenie podczas takiego hamowania. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tam uczyli na fizyce,mechanice itp ze energia kinetyczna rosnie kwadratowo wraz ze wzrostem predkosci.Ale mysle ze po tekstach umieszczonych w fast bike'u bede musial zmienic teorie:)A 33 metry ze 100 km/h na motocyklu(praktycznie kazdym seryjnym)-niemozliwe!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...