Skocz do zawartości

Dławiona Kawa ER - 5


Gość misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

 

Jestem szczęśliwym współposiadaczem ER-5 z 96 roku i mam małe pytanie o możliwość odblokowania silnika. Moja wersja posiada moc 34 koni (w każdym razie tak wynika z briefu i odczuć z jazdy), ale że często jeździmy we dwie osoby (a ja jestem dość spory) to przez cały czas brak mi mocy. Więc mam wielką prośbę - jak ktoś by wiedział jak ona jest blokowana to proszę o informacje.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich...

misiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam' date='nie wiem jak jest er-5 zdławiona ale mam 50 konną i też brakuje mocy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote']

 

ja miałam do czynienia z 50-konną er-kąprzez 3 latka , jeździliśmy na niej w długie trasy i w sumie dopiero po 2- gim sezonie brakowało nam mocy.. :mrgreen:

 

a swoją drogą mi też ostatnio brakowało mocy ( zresztą z tego co wiem to wszystkim brakuje ciągle mocy - to chyba jakaś społeczna bolączka 21 wieku!! ) w mojej zblokowanej hondzi, ale powiem Ci, że jakoś tak po ostatniej glebie przestałam narzekać..przynajmniej narazie :twisted:

 

p.s. a ile czasu masz tą erkę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. a ile czasu masz tą erkę?

Witam,ma ją od 13 kwietnia 2004 zrobilem 5500 km.W sumie moc i przyspieszenie tak do ok 140km/h jest spoko ale póżniej sa schodki :mrgreen: .Mysle że pojeżdze ten sezon do końca a w następny sobie coś większego kupie.Aha plusem jest male spalanie 4-5L.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc była ograniczona przez nizsze pokrywy gaźników, mniejsza dyszę główna paliwa, oraz przez nawiercanie otworków w górnej części przepustnic (tych sterowanych podciśnieniem.) Dysza główna paliwa jaki ma wływ na moc każdy chyba wie. :mrgreen: Nizsze pokrywy ograniczaja max. otwarcie przepustnic , a nawiercone otworki powoduja wczesniejszy spadek podciśnienia

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc była ograniczona przez nizsze pokrywy gaźników, mniejsza dyszę główna paliwa, oraz przez nawiercanie otworków w górnej części przepustnic (tych sterowanych podciśnieniem.) Dysza główna paliwa jaki ma wływ na moc każdy chyba wie. :mrgreen:  Nizsze pokrywy ograniczaja max. otwarcie przepustnic , a  nawiercone otworki powoduja wczesniejszy spadek podciśnienia

 

Ale chyba nie wszystko na raz???

Jak wykumać czy otwory w przpustnicy są potrzebne czy nie? Bo przy próbie odblokowywania Cb zatkaliśmy wszystkie - i nastąpiło jeszcze większe zdławienie :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

ja tez mam ER5 zdlawiona... narazie mi wystarcza bo jezdze nia dopiero od miesiaca :mrgreen: ale dowiadywalem sie w salonie firmowym (w Łodzi) ile kosztuje oddławienie

- gosciu mowil ze okolo 250 zl :D ..... wiec na przyszly sezon sciagam dlawik i cieszyl sie bede 50 KM :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...