kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam! Mam taki problem aprilia niema iskry jest w iej silnik rotax magneto stator i cewkomoduł sprawne więc co może być przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Zmieniłeś świecę? Jest prąd w fajce? Skąd wiesz, że w/w elementy są sprawne? Jak sprawdziłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Zmieniłeś świecę? Jest prąd w fajce? Skąd wiesz, że w/w elementy są sprawne? Jak sprawdziłeś?sprawdzane były w innym motocyklu prad wychodzacy z cewki jest słaby lekko mrowi po palcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Powinien być mocny. Sprawdzałeś przewód wysokiego napięcia? Może kończy się jego żywot. Może stacyjka robi gdzieś zwarcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Powinien być mocny. Sprawdzałeś przewód wysokiego napięcia? Może kończy się jego żywot. Może stacyjka robi gdzieś zwarcie?jest odpiety kabel od gaszenia a jak dotykałem to bezposrednio bez kabla palec do cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Hmmm, a nie masz gdzieś przebicia na ramę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Hmmm, a nie masz gdzieś przebicia na ramę?jak sprawdzałem iskrownik to miedzy czarnym a cerwonym kablem przy kreceniu rozrusznikiem jest okolo15v przywiozłem drugi sprawny iskrownik i na nim bylo to samo a u goscia motor palił normalnie a podobno ma am byc minimum 30v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Magneto się nie rozmagnetyzowało? Czy też podmieniałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Magneto się nie rozmagnetyzowało? Czy też podmieniałeś?podmieniałem no jest to naprawde dziwna sprawa niema sie czego doczepic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Opisz okoliczności w jakich to się stało, wcześniej nic nie wskazywało na jakieś uszkodzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Opisz okoliczności w jakich to się stało, wcześniej nic nie wskazywało na jakieś uszkodzenie?motor mial rozwalone łozyska walu poniewaz padla uszczelka pod cylindrem w takim stanie go kupilem i raz wziol i złapal chodzil z 30 sekund konczylo sie paliwo w gazniku bo niemialem zbiornika zalozonego i motor zgasl wiecej niedalo sie go odpalic teraz wymienione zostaly lozyska simeringi i uszczelki calego silnika ale iskry niema a u goscia u ktorego bylem na moich czesciach jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jeszcze jedna prośba, opisz mi jak wygląda zapłon w tym moto. Musisz mieć gdzieś zwarcie, ciężko znaleźć usterkę, jeżeli kluczowe elementy są sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Jeszcze jedna prośba, opisz mi jak wygląda zapłon w tym moto. Musisz mieć gdzieś zwarcie, ciężko znaleźć usterkę, jeżeli kluczowe elementy są sprawne. jes to zapłon sem amal szwedzki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Musisz szukać przebicia. Jeżeli praktycznie cały zapłon sprawdzałeś na innym moto, to musisz mieć gdzieś u siebie zwarcie. Podłącz wszystkie kable, pobaw się stacyjką. Objawy wskazują, że cewki zasilające nie są w stanie wytworzyć wystarczającego prądu, żeby zasilić cdi, ale skoro sprawdzałeś i w innym moto chodził to na odległość nie jestem w stanie pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazek2 Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Musisz szukać przebicia. Jeżeli praktycznie cały zapłon sprawdzałeś na innym moto, to musisz mieć gdzieś u siebie zwarcie. Podłącz wszystkie kable, pobaw się stacyjką. Objawy wskazują, że cewki zasilające nie są w stanie wytworzyć wystarczającego prądu, żeby zasilić cdi, ale skoro sprawdzałeś i w innym moto chodził to na odległość nie jestem w stanie pomóc. ale chodzi o to ze przy odpietych kablach od cdi ma byc miedzy czerwonym a czarnym kablem 30 v a niestety niema wiec to przebicie moze wystepowac na iskrowniku albo magnecie bo po przelozeniu dobrego zaplonu wystepowalo takie same napiecie jak na moim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.