enduromaster Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Najlepiej byłoby pojeździć na obu i porównać. Niestey do dyspozycji mam tylko YZ. Jak opisałbyś różnicę w trakcji? najbardziej obrazowo : skręć w swojej wr tłumienia na max i nabij w koła po 3 bary i się wybierz tak do lasu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sulej Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) A myślisz że jak teraz jeżdżę? No dobra w kołach mam trochę mniej: ) Dla mnie nie jest to dużo.Ale tu chodzi o Kolegę, który pyta. Chodzi o to, zeby mial swiadomosc kosztow. To o czym napisalem to wierzcholek kosztow. Poza tym czy faktycznie 50mth bedzie per sezon? Liczac, ze sezon ma 8 miesiecy to wychdzi ok 6h na miesiac. A zazwyczaj motogodzinki leca znacznie szybciej niz zakladalismy. Moje moto jest z 2014 roku, ma przejechane 2000km oraz 70mth.Zreszta wszystko zalezy GDZIE sie jezdzi i JAK.Mi zalezalo na homologacji. Jezeli ktos mieszka w "lesie" to byc moze nie jest to az tak wazne. Jezeli za plotem mialbym gory to pomyslalbym o YZF.Nie trzeba full crossa zeby poczuć ciężar kosztów.W swoją wrke wpakowalem prawie 8tys więc świadomość kosztów mam aż za dobrą . : ) Co do homologacji to nie interesują mnie drogi publiczne. Problem tak jak pisałem wcześniej jest w tym czy mnie dopuszczą do rajdów bez rejestracji. Teraz mam wrke z papierami przeglądem itd ale co z tego skoro przy spotkaniu ze służbistą zabranie dowodu murowany . Brak oswietlenia rejestracji, brak kierunków, lusterek, opony kostki, tłumik z piekła rodem, itd... Edytowane 1 Listopada 2014 przez sulej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 W swoją wrke wpakowalem prawie 8tysNo to ja nie wiem o co chodzi, skoro mnie Kawasaki 250 kosztowało jakieś 4-5 kzł przez rok, w którym nakręciłem 175 mth, tylko po torach MX. Przy czym wymieniłem 2 razy tłok, olej w przednim zawiasie wymieniam co jakieś 20-30 mth, olej silnikowy co 5-7 mth... Z rejestracją to jest tak, że do cross-country nie potrzebujesz i decydując się na WR450 jesteś na straconej pozycji zanim zaczniesz jechać, bo różnica w stosunku do takiej crossowej CRF450 czy KTM350 to przepaść. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.