Skocz do zawartości

Alternatywa dla YZ450F (z możliwością rejestracji)


sulej
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Najlepiej byłoby pojeździć na obu i porównać. Niestey do dyspozycji mam tylko YZ. Jak opisałbyś różnicę w trakcji?

 

najbardziej obrazowo : skręć w swojej wr tłumienia na max i nabij w koła po 3 bary i się wybierz tak do lasu

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A myślisz że jak teraz jeżdżę? No dobra w kołach mam trochę mniej: )

 

 

Dla mnie nie jest to dużo.

Ale tu chodzi o Kolegę, który pyta. Chodzi o to, zeby mial swiadomosc kosztow. To o czym napisalem to wierzcholek kosztow. Poza tym czy faktycznie 50mth bedzie per sezon? Liczac, ze sezon ma 8 miesiecy to wychdzi ok 6h na miesiac. A zazwyczaj motogodzinki leca znacznie szybciej niz zakladalismy. Moje moto jest z 2014 roku, ma przejechane 2000km oraz 70mth.

Zreszta wszystko zalezy GDZIE sie jezdzi i JAK.

Mi zalezalo na homologacji. Jezeli ktos mieszka w "lesie" to byc moze nie jest to az tak wazne. Jezeli za plotem mialbym gory to pomyslalbym o YZF.

Nie trzeba full crossa zeby poczuć ciężar kosztów.W swoją wrke wpakowalem prawie 8tys więc świadomość kosztów mam aż za dobrą . : )

 

Co do homologacji to nie interesują mnie drogi publiczne. Problem tak jak pisałem wcześniej jest w tym czy mnie dopuszczą do rajdów bez rejestracji. Teraz mam wrke z papierami przeglądem itd ale co z tego skoro przy spotkaniu ze służbistą zabranie dowodu murowany . Brak oswietlenia rejestracji, brak kierunków, lusterek, opony kostki, tłumik z piekła rodem, itd...

Edytowane przez sulej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swoją wrke wpakowalem prawie 8tys

No to ja nie wiem o co chodzi, skoro mnie Kawasaki 250 kosztowało jakieś 4-5 kzł przez rok, w którym nakręciłem 175 mth, tylko po torach MX. Przy czym wymieniłem 2 razy tłok, olej w przednim zawiasie wymieniam co jakieś 20-30 mth, olej silnikowy co 5-7 mth...

 

Z rejestracją to jest tak, że do cross-country nie potrzebujesz i decydując się na WR450 jesteś na straconej pozycji zanim zaczniesz jechać, bo różnica w stosunku do takiej crossowej CRF450 czy KTM350 to przepaść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...