klocek Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 witam,Panowie mam zagwozdke.:buttrock:---czy jeżeli byłaby spalona cewka zapłonowa to będzie iskra na świecy????jakakolwiek,czy nie powinno być jej w ogóle?? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 jeżeli jest spalona....hmmmm więc tak moze byś sfajczona doszczetnie i wtedy nie bedzie nic <bo sie na wszystkich zwojach cewki zrobi zwarcie..wtedy ni ma iskrya moze być tak że jest gdzieś tam w srodku przejarana i ale robi zwarcie na częsci uzwojenia wtedy jeszcze może być iskra ale mniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 a mam pytanko od czego jest ta cewka...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 oki dziękówa juz napewno wiem,że to jest cewka spalona dzięki i pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Qwa znowu problem...kupiłem cewke,ale jest to samo--1 kolanko wydechu jest zimniejsze,moto nie pali na wszystkie gary!!sprawdzałem gaźniory-czyściłem i są wporządku co jeszcze może być przypuszczam że coś z elektryką jak to posprawdzać...iskra jest na przewodach,co jeszcze moge zrobić z elektryką,co szczególnie sprawdzić....koleś gadał,że to może być podparty zawór,ale niesądze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2004 Sprawdz spręzanie na tym cylindrze- to wykluczy możliwość podpartego zaworu. Ponadto sprawdził bym ten cylinder lampą stroboskopową podłączaną pod przewody wysokiego napięcia podczas pracy silnika, zobaczysz czy niewypadają zapłony wtrakcie silnika. Zresztą to że jest iskra na wykręconej świecy, niezawszeświadczy op tym że jest podczas sprężania w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albert Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Jeśli masz 4 gary to iskra bije parami. Kiedy cewka się spali to nie będzie iskry na dwóch świecach. Wymieniałeś świece na nowe? Prawdopodobnie może byc to problem z gaźnikiem cylindra, który nie pali. Spróbuj podnieść lekko poziom paliwa w komorze i wzbogacić iglicą miesznakę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.