lukasz-aprilia Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Wyglada na to, ze w mojej Suzuki lanuch zaczyna zbyt mocno wisiec - przydaloby sie go delikatnie naciagnac.Czy moze mi ktos wyjasnic jak to zrobic w GSX600F ('93)? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Prosta sprawa. Luzujesz śrubę przechodzącą prez koło, potem nakrętakmi na tylnych częsciach wahacza naciągasz łancuch. Zwróć uwage na identyczne ustawienie znaków po obu stronach. Luz na podstawce centralnej powinien wynosić około 4 - 5 cm, a po zajęciu miejca o obciążeniu motocykla łańcuch nie może być naciągnięty jak struna, tylko też powienin mieć minimalny luz. Ja zawsze ostateczną kontrolę robię z pasażerem, bo różne motocykla inaczej się zachowują pod tym względem. W enduro duży skok wahacza powoduje, że musisz dać wiecej zapasu a inne minimalnie reagują na zmianę obciążenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Dzieki za jasna instrukcje. Tylko czy te 4-5cm to nie za duzo? Nigdy nie lubilem lanucha napietego jak struna, ale nie slyszalem tez, ze zmienia sie naciag lanucha miedzy staniem na centralce, a obciazonym motocyklem. :oops: Czyli co radzisz jeszcze dla pewnosci sprawdzic jak z napieciem lanucha jak na nim siedze? Zestaw napedowy byl zmieniony na poczatku sezonu (wedlug sprzedajacego, od ktorego kupilem moto miesiac temu) - przebieg na tym zestawie okolo 2tys km. Jednak obecne ustawienie kresek na mocowaniu kola to 4kreski od konca skali(czyli troszke za polowe skali). Jest mozliwe, ze zanim zebatki beda wymagaly wymiany dokrece naciag lanucha do ostatniej kreski? Jesli tak to co wtedy trzeba zrobic? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boniek Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Akurat na stronie Świata Motocykli jest artykuł o łańcuchach. Wszystko jest dobrze wyjaśnione.W moim sprzęcie łańcuch właśnie kończy swój żywot. Wyciągnął się jak guma w majtach. Zębatki też już zrobiły się lekko zjechane więc czeka mnie wymiana tych części. Cytuj Boniekgg 644826Yamaha TDM900Bikepics // Nefre FCI // lotnictwo.net.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 A wiec za rada Pawla zmierzylem luz gdy motor stoi na centralnej stopce. Pomiar moze malo dokladny, ale lanuch nie da sie podniesc o wiecej niz 3,5-4cm. Czyli co - jezdzic dalej czy naciagac? Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Sprawdź jeszcze jak Ty siedzisz na moto - jest to najlepsza metoda - nie może być wtedy za luźny, musi mieć minimalny luz. Instukcja obsługi modelu GSX-f mówi natomiast o 3 cm na motocyklu na kołach, ale opartym na bocznej nóżce :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.