vin Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Witam.W ofertach sprzedazy pasów napędowych pojawił się pas kewlarowy czy też wzmocniony kewlarem.Czy ktoś z Was jeździ na takim albo ma jakąś wiedzę na temat ?Pas firmy Falcon. W zajawce tematu pisze o pasie kewlarowym a w specyfikacji ''materiał carbon fiber''.Chcę załozyć pas 1'' lub 1 1/8'' i każde dodatkowe zwiększenie wytrzymałości mile widziane, ale...Z góry dzieki za pomoc i znależienie chwilki by wrzucić swoją opinię.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Pasy do Harleya zawsze były wzmacnianie kevlarem. Jeśli nie masz przeokrutnie wyżyłowanego silnika i zjechanych pulleyów, to przy prawidłowo ustawionej geometrii oraz prawidłowym naciągu pasa nie będziesz miał problemów. HD zaleca jedynie kontrolę pasa i pulleyów przy każdym serwisie, wymiana jeśli elementy są uszkodzone. Szerokość pasa wynika z szerokości pulleyów, nie możesz założyć pasa 1" na szerszy pulley. Pewnie ten pas z włóknem węglowym jest mocniejszy, ale przez to mogą ucierpieć pulleye... Jak dla mnie to zabieg marketingowy, przy stockowych sprzętach nie ma sensu. Prawidłowy naciąg pasa jest bardzo ważny: przy zbyt luźnym może ścinać zęby pasa, przy zbyt mocnym dostaje łożysko wałka zdawczego i pulleye. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 odradzam pas firmy FALCON.. dwa zerwalem ...........lepiej juz oryginal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 5 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Serdecznie Dziekuję Panowie :)Mam Evo 96 ro nie dłubany-z czego jastem dumny- a zrezygnowałem z łańcucha na rzecz pasa i przy laczku 250 mogę załozyć 1'' lub 1 1/8''.Taka była wersja ale warsztat ''sie pomylił'' i mam stary pas i stary puley tylni :(Na razie jeżdżę na tym co załozyli ale szukam własciwego rozwiązania najlepszy był by 1'' bo mam i dystams ok 5mm od rantu opony i tyle od rantu koła zdawczego .1 2/8 zbliża sie do rantu zdawczego ale to szerokość ostateczna. Chciał bym znaleźć konfigurację, która pozwoli jechać spokojnie pare tysiaków km od domu...Nie świruję ale czasami ''trza motonga przewietrzyć'' i nie chciał bym mieć niespodzianek.Stoje teraz przed zakupem i puleya tylnego i do niego pasa i może to być jak wyżej założyłem, żepowinien puley mieć 65T a pas 135T bo to i koło i pas optymalne do wahacza i na 5-tce nie za wolne.Nie mam serca za długo katować mojego Evo- za bardzo go lubię i nie mam sumienia męczyć tak zacnej maszynki :)Dzieki za info a co byście sugerowali przy tych parametrach, które podałem w tym tekście?Z góery Serdeczne Dzieki:)Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.