rafal1730 Opublikowano 28 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2014 Witam, po wizycie na hamowni stwierdzono mi, że mam za dużo paliwa podług powietrza.Po puszczeniu gazu przy max prędkości motocykl zaczął mocno dymić na biało (przy normalnej jeździe tego nie ma).Do tej pory nie dolewałem nic oleju, a na hamowni powiedziano mi, że może pomóc tu regulacja gaźników. Czy też jesteście takiego zdania? Motocykl faktycznie nie chodzi za równo, ale nie zdarzyło mi się jeszcze żeby kiedykolwiek sam zgasł czy coś, na obroty wkręca się ładnie i schodzi też płynnie.Drugie pytanie to czy dam radę sam wyregulować te gaźniki? Nie mam w okolicy żadnego serwisu, ani żadnego normalnego mechanika.Przy wcześniejszym moto, gdy miałem jeden gaźnik to sam go czyściłem regulowałem itd., lecz tu są 4 i nie bardzo wiem czy jest to w ogóle możliwe w domowych warunkach. Motocykl to Yamaha FZR 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Skoro nie chodzi za równo to znaczy, że coś mu dolega. Gaźniki do roboty, a przy okazji sprawdziłbym też zawory. Kiedy ogólnie był jakiś przegląd robiony? No i niestety zasmucę Cię, że nie podołasz sam gaźnikom bez odpowiedniej wiedzy oraz sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Po puszczeniu gazu przy max prędkości motocykl zaczął mocno dymić na biało (przy normalnej jeździe tego nie ma). A mi się wydaje,że przez gaźniki co najwyżej może zadymić na czarno a nie na biało i regulacja gaźników może w tym przypadku nie pomóc. Zmierz mu ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 dokładnie, zbyt bogata mieszanka daje czarny dym a nie biało :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Jeżeli nie masz doświadczenia z regulacją gaźników to sobie odpuść, lepiej oddaj go do dobrego mechanika od motocykli. Z tym dymieniem to wygląda, że to od oleju, jeżeli, na co dzień nie kręcisz go na max to tego nie zauważysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal1730 Opublikowano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 Kiedy przegląd był robiony to nie wiem, bo nie dawno zakupiłem ten motocykl.Co do sprawdzenia ciśnienia to nie wiem czy jej sens sprawdzać, bo na hamowni wyszło 81 koni, gdzie seryjnie jest 91. Myślę, że przez ponad 20 lat 10 koni to nie jest duży spadek, przy czym widziałem w młodszych maszynach spadki o ponad 20 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.