bernicls Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Witajcie,Kilka dni temu stałem się posiadaczem mojego wymarzonego enduraka. Jest to mój pierwszy motor tej klasy. Motorek ładnie jedzie. Po jednej z pierwszych jazd wziąłem się za dokręcanie wszystkich śrub. Jedna z śrub na cylindrze wygląda na to że się ukręciła (mam wrażenie że już wcześniej nie trzymała się tak jak należy. Załączam zdjęcia może będziecie widzieć co to za śruba. Od tego jak ukręciła mi się śruba (wczoraj), postanowilem wkręcić ją na konopie, śruba się trzyma jest to rozwiązanie tylko na wczoraj. Podczas wczorajszej jazdy od czasu do czas szczególnie na biegu jałowym i na schodzeniu z obrotów dało się usłyszeć niepokojące pukanie silniku. Będę chciał dorobić tą śrubę i sprawdzić czy to ona powoduje pukanie (wydaje mi się że przed ukręceniem śruby tego nie było). Jeżeli po dorobieniu jej dalej będzie pukać oddaje do pobliskiego serwisu na przegląd, niech mi powiedzą na czym stoje a raczej jeżdzę :) A może Wy się orientujecie czy ta śruba może powodować pukanie? (zdj w załączniku) Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi! :)bernicls Edytowane 18 Września 2014 przez bernicls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 kolego, jest to oś na której pracuje zawór wydechowy,zanim zabierzesz się za "dokręcanie srub" poczytaj manual,tę srubę dokręca się do końca, a potem luzuje o ileś tam obrotu(nie pamiętam o ile, mam manuala, chcesz to pisz pw), jeśli dokręcisz ją do oporu to zablokuje język zaworu i on nie zadziała, moto nie będzie miało max mocy halasowac moze tam wiele elementów, znasz historię tego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernicls Opublikowano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 (edytowane) Jedyne informacje od sprzedającego to faktura na serwis w salonie KTM, wymiana tłoka, łańcucha, uszczelniaczy w 05.2014. Ponoć tłok jeszcze na dotarciu.Rozumiem że bez tej śruby ani przy wkręceniu zwykłej śruby lepiej nie wsiadać na moto? Edytowane 19 Września 2014 przez bernicls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 nic się nie stanie, będzie tylko sączyc tamtędy olej jak nie będzie sruby, jazda z niedziałającym zaworem jest na dłuższąmete szkodliwa dla silnika bo nie będzie się on oczyszczał z nagaru daj cylinder i ośkę do tokarza, naprawi ci to za 20zł i po sprawie, przy okazji sprawdz z serwisówką wymiary tłoka i cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.