Mly96 Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Siema, mam zamiar kupić dominatora od kumpla, pojeździłem na nim trochę i czasami występuje problem, do trzeciego biegu idzie jak burza, po wbiciu 4 i odkręceniu manetki zaczyn mulić i zwalnia, jak odpuszczę manetkę i trzymam w jednej pozycji, bez przyspieszania, nawet delikatnego to jakoś się toczy na stałych obrotach, ale jak dodam gazu to znowu zaczyna mulić. Problem jest tylko na 4 i 5 biegu. Zauważyłem to dopiero jak chciałem sprwadzić czy wszstko dobrze działa, dodam że wcześniej jeździłem na nim przez dwie czy trzy godziny bez przerwy, potem postawiłem, postał z 15 minut, odpaliłem i sprawdziłem czy da radę na tej 4 jechać, wrzuciłem i jechał tak jak powinien, normalnie przyspieszał, ale po chwili znowu zaczął mulić i zwalniać... Czego to może być wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 układ paliwowy do sprawdzenia Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 układ paliwowy? Czyli np. jeśli gdzieś kapie benzyna to może być przyczyna? Z tego co widziałem to przy filtrze paliwa kropela leci... Ale w takim razie czemu do 3 biegu normalnie idzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 bo powyżej 3 biegu ma większą chętkę na etylinę której mu brakuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 dobrze, że na tym forum jest ktoś kto ogarnia, sprawdzę to jak najszybciej, przy okazji przeczyszczę filtr i silnik bo są brudne jak cholera. Btw, jak najłatwiej wyczyścić filtr tego typu?Wielkie dzięki za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 jesli gąbkowy , to myj w zwyklej benzynie i nasaczaj specialnym olejem do fitrow Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 płyn do naczyń albo żel do prania, żadnych benzynolej do filtrów powietrza, nie kombinować z olejem silnikowym Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 ok dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Wielkie dzięki, podpiąłem bez zagięć i nie ma już problemu, dominator zostaje ze mną :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.