Kamel-JG Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Cześć.Mam taką prośbę. Czy mógłby ktoś wyjaśnić mi jak powinien zostać wyregulowany QS Dyno Jeta? Mam tak, ze na sucho (na zgaszonym silniku) jak wbijam z 1 na 2, to już po +/- 3mm ruchu dźwignią słychać delikatne cyknięcie w QS (domyślam się, że to jest punkt sygnału do ECU). Jak ustawie tak, żeby cyknięcie było tuż przed wbiciem biegu (końcowa faza ruchu dźwigni), to nie jestem w stanie zrobić redukcji powrotu (z 2 na 1, bo QS nie pozwala na ruch dźwignią, bo tenże rozciąga się do końca). Jak to ma być?Dodano: 29.08.2014 12:22Dobra widzę, że nikt nic nie wie ;) ale problem pierwszy udało mi się rozwiązać ("klik" jest tuż przed wbiciem przełożenia, powrót jest swobodny, bez blokowania) - wystarczyło nie spać na matematyce, to od razu wiedział bym, że wystarczy zmiana osi obrotu ramienia łączącego oś od skrzyni z uchwytem QS ;) Nadal nie wiem jednak, w którym momencie powinno być "kliknięcie" QS-a? Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez Kamel-JG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) Jak najwcześniej, zresztą ten czujnik jest tak prosty w swej budowie, że nie tyle odcina po pewnym ruchu dzwigni, co przy pewnym oporze dzwigni, dlatego ten ruch w każdym motocyklu może być nieco inny. Czy masz jakieś problemy z samym działaniem QSa? Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Tzn. że ma odciąć zaraz po dotknięciu dzwigni, a nie tuż przed oporem do wpięcia kolejnego przełożenia? Sam QS jeszcze nie wiem jak działa bo czekam na Commandera. Chociaż mam w moto jakiś dziwny box z naklejką yoshimury i napisem Denso i jakieś japońskie krzaczki. Nie wiem tylko co tam jest wgrane i czy to jest box tuningowy czy jakiś inny. Poza tym w schowku w ogonie mam zaślepione kilkupinowe gniazdo. Czy to będzie gniazdo QSa? Tyle, że wtyczka od Dyno Jeta nie pasuje. Puki nie przyjdzie PC to chyba nie wiem jak to podłączyć. Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Powinien odcinać przy pierwszym oporze, ale jak będzie odcinać pokonując opór sprężyny wybieraka to też będzie działał. Generalnie nie martw się w tym czujniku nie ma co się popsuć.Wrzuć foto tego pudełka Yoshi. W większości modeli do działania QS oprócz PowerCommandera potrzebny jest jeszcze IgnitionModule, ale K3 600 chyba to akurat nie dotyczy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Ignition module nie stosuje się przypadkiem w gaźnikach? Jutro zrobię fotki. To QS nie działa w momencie kliknięcia "załączenia"? I nie powinien załączyć się w momencie jak to określiłeś "oporu" (wpięcia biegu), ale po pokonaniu oporu sprężyny? Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Jeju, jakoś się zarkęciliśmy w tym temacie, a sprawa jest banalnie prosta. Jak to podłączysz to po prostu będzie działać i jeden obraz wystarczy za tysiąc słów. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.