xmojekontox Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2014 Witam posiadam srada jak w temacie i1.na zimnym bardzo słabo odpala a jest na wtrysku2.jak nabierze temperatuty pali ładnie ale ma obroty koło 1.5tys3.potrafi czasami kichnąć4.kiedy powinien się wentylator włączać bo u mnie przy ponad 100 stopniach chyba dokładnie 1025.manetka gazu nie reaguje od razu tylko z centymetr nic dopiero później6.Przy zmienianiu biegów nie schodzi czasem z obrotów i potrafią wisieć na 3 czy 4 tys7.Model ten chyba ssania nie ma a przy lewej manetce jest tak jakby ssanie Prosiłbym o odpowiedzi na moje pytania co można poradzić na takie rzeczy gdzie szukać przyczyn itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 U mnie wentylator się włącza przy 105oC. Ssania nie masz, bo jest na wtrysku. Z tego, co piszesz to coś się mogło rozszczelnić za przepustnicą, sprawdź połączenia, opaski, przewody podciśnieniowe itd. sprawdź też czy przepustnice czy chodzą swobodnie i się domykają, Linke gazu czy ma luz i działa bez zacięć. Jeżeli tu wszystko dobrze to pewnie czujni temp. silnika szwankuje, albo instalacja do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xmojekontox Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Dzięki wielkie już mam jakiś zarys od czego może być bo to dużo powiązania reakcja gazu wyskie obroty zacinające się obroty to może faktycznie? o włączanie wentylatora się uspokoiłem :) ktoś jeszcze jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 U mnie wentylator się włącza przy 105oC. Ssania nie masz, bo jest na wtrysku. Z tego, co piszesz to coś się mogło rozszczelnić za przepustnicą, sprawdź połączenia, opaski, przewody podciśnieniowe itd. sprawdź też czy przepustnice czy chodzą swobodnie i się domykają, Linke gazu czy ma luz i działa bez zacięć. Jeżeli tu wszystko dobrze to pewnie czujni temp. silnika szwankuje, albo instalacja do niego. Poprawka ssanie w GSXR 750 zniknęło dopiero od modelu K2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 (edytowane) To w takim razie tu jest blłąd:http://wiki.gixxer.pl/wiki/Suzuki_GSX-R_750_(2000-2003) Edytowane 29 Sierpnia 2014 przez Piotr R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Takie źródło wiedzy to o kant... ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Zgadza się, sam jak odbudowywałem swojego sprzęta to specjalnie szukałem wtrysków K2-K3, które mają ssanie automatyczne. ;) Co właśnie dziwne poprzednie roczniki są również na wtrysku i z ssaniem manualnym. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.