DawidP Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Witam, chciałbym się pochwalić swoim małym cacuszkiem. ;) Jak wiadomo najlepiej zacząć od początku, więc kupiłem ramę bez silnika, ale z resztą osprzętu w lutym. Jako, że jestem studentem i wtedy jeszcze pracującym zbierałem na "wykończenie" mego sprzęta. Jakoś na przełomie kwietnia i maja znalazłem silnik, ale z zatartą panewką za 300 PLN i bez namysłu go kupiłem (co okazało się super inwestycją). Zbierałem kasę dalej i pod koniec czerwca kupiłem już sprawny silnik. Od razu poszedł na stół i wyregulowałem luzy zaworowe. Zauważyłem też brak trzech czujników: czujnik biegów, temperatury cieczy oraz czujnika położenia wałka rozrządu. Do tego przydał się stary silnik z którego powędrowała także uszczelka pod pokrywę zaworów i dekielek na rozrusznik (były w lepszym stanie niż w sprawnym silniku). Przyszedł czas zająć się wiązką elektryczną, którą jakiś lekko mówiąc niemądry człowiek w Belgii przeciął w najgrubszym miejscu. Zbrakło czarnej taśmy izolacyjnej. ;) Czas na zainstalowanie piecyka do ramy i pierwsze przekręcenie kluczyka. Objawił się oryginalny przebieg ramy. :D Motocykl stał około 3 lat bez silnika. Po założeniu przepustnic z wtryskami ZONK, nie ma zapłonu po nocce wpadłem z kolegą na genialny pomysł żeby postukać w czujnik przechyłu i ... JEST motocykl odpalił. Po zagrzaniu i odpowietrzeniu układu chłodzenia, założyliśmy owiewki i resztę błyskotek. ;) Po zmianie opon czekał na blachę, którą dzisiaj odebrałem z WK. :D Mała ciekawostka: opona przednia (DOT z 2001 roku) była jeszcze fabryczna, a tylna jak nówka (DOT 2003). Oczywiście jak wspomniałem wcześniej zostały one wymienione. ;) Pozdrawiam i szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...