arnold1412 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Witam Jestem swiezakiem zaczynajacym przygode z motorami i ich naprawa. Nie dawno kupilem Kymco 2007 Cruiser 125, ogolnie do codziennych dojazdow do pracy. Motor jeszcze nie jest oplacony i musi przejsc nastepny przeglad. Byl w bezruchu przez dobrych kilka miesiecy zanim go kupilem. Zaplacilem za niego dosyc nie wygorowane pieniadze, dlatego jest w oplakanym stanie. Problem tkwi w niedzialajcym klaksonie i starterze, przy probie uzycia slychac male stuki. O ile starter mnie nie interesje o tyle klakson musze miec przy przejsc przeglad. Bateria jest nowa i pelna (myslalem ze jej zakup rozwiaze problemy). Nie dzialal rowniez kierunkowskaz, myslalem ze to zarowka, ale odkrecajac kabelek, zobaczylem ze traci polaczenie w polowie poruszjac kablem dzialal wiec to kwestia chyba polaczenia kabla porzadnie. Do postu wrzucam link, zebyscie mieli jakis wglad na to co sie dzieje. Bede wdzieczny za proste porady, i wksazowki co mozna wykluczyc a co mozna sprawdzic, bez rozkrecania motorynki do ostatniej sruby, bo na naprwach znam sie podstawowo. Nie wiem czy robi to roznice, ale jest to kymco na angielski rynek z racji ze mieszkam w uk. Znalazlem rowniez podrecznik na necie, jednak jest to bardziej insturkcja jak go uzywac nizeli naprawy etc. Swiatla sa sprawne dlugie krotkie etc, moge je wlaczyc nawet na nie zapalonym silniku, wiec nie wiem czy to moze byc kwestia bezpiecznikow ? Film: https://www.dropbox.com/s/91fp7i46w4vfa4e/20140807_195818.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) klakson podmień na sprawnya rozrusznik zdemontuj i go rozruszaj ręcznieewentualnie strzelił przekaźnik, ten pasuje od "chinola", koszt to parę zł za nówkę, w funtach to będzie może z 5 ogólnie kymco jest dość toporne(prawie honda) więc kwestia paru groszy aby długo posłużył Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arnold1412 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 (edytowane) Dzieki za odpowiedz enduromaster. Sprawa jest dziwniejsza niz mi sie wydawalo. Wywalilem stary klakson, podlaczylem nowiutki ktory dostalem od szefa. Nie dokrecajac go, kliknalem na przycisk klaksonu i dzialal kilka razy. Po czym dokrecilem go to przodu, i gdy wrocilem za godzine, klakson znow wydawal ten maly tik. Przemienialem przewody wejscia dociskalem 1000 razy nadal nic. Akumulator sprawdzony nowy zalany kwasem pelny 13.2 . Edytowane 17 Sierpnia 2014 przez arnold1412 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Sprawdź miernikiem, jakie napięcie dochodzi do klaksonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Ja w swoim moto miałem podobnie. Podmieniłem klakson do kumplowego Bandita i okazało się, że mój klakson to trup. Zamówiłem drugi (używany) i podłączyłem bez przykręcania no i wrzeszczy ładnie. Czas na jego montaż i tu zonk, trzeba było go lekko odgiąć i gada ładnie do tej pory. ;) Spróbuj u siebie podłączyć go na krótko, ale nie przykręcając do motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Z tyłu klaksonu jest mała śruba służąca do regulacji trzeba go wyregulować i będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.