demol Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Dzisiaj po wymianie opon u gumiarza przestał działać mi tylni hamulec, pompuje ale pedał wchodzi w dół, patrze na zacisk niby rusza sie ale jaky miał spore luzy. Motocykl praktycznie nie hamuje tyłem. Macie pomysły co posprawdzać? Zapowietrzył sie czy co ? Koleś mowił ze wyjmował klocki z niego ... zastanawiam sie tylko jak on to robił :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Po takim opisie mogę powiedzieć tylko jedno - jedź do warsztatu ewentualnie zdemontuj zacisk i złóż tak jak trzeba. Typ pewnie nie zamontował poprawnie zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Tyle ze zacisk w sporciaku mozesz zdjąć jak zdemontujesz tylne koło .... :( w garazu tego nie zrobie sam ... kur... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Prawdopodobnie cofnął tłoczki i musisz kilka razy wcisnąć hamulec do końca żeby klocki doszły do tarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panhead Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Tyle ze zacisk w sporciaku mozesz zdjąć jak zdemontujesz tylne koło .... :( w garazu tego nie zrobie sam ... kur...Witam , klocki hamulcowe są wsadzone nie dokładnie w swoich prowadzeniach ,wciśnij cylinderek do zacisku płaskim śrubokrętem by zyskać trochę luzu, zacisk jest tam pływający na śrubach które można odkręcić jedna śruba trzyma klocki z jednej strony klocka hamulcowego a z drugiej jest prowadzenie które wypadło z gniazda trzymającego lub siedzi nie dokładnie i potem taki efekt brak hamulca.Klocki z jednej strony się nie przesuwają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 (edytowane) Sytuacja wyjaśniła się na tyle że po wyjęciu klocków okazało się że są one zużyte nieprawidłowo "krzywo" prawdopodobnie zacisk był nieodpowiednio założony poprzednio i spowodował krzywe starcie klocków. Teraz jak warunki sie zmieniły i zacisk został założony poprawnie krzywy klocek ocierał o tarczę pomimo braku hamowania. Jak na razie sytuacja ustabilizowała sie na tyle że hamulec działa a klocek przestał juz skrzypieć. Podejrzewam że dotarł sie do nowych warunków lub zacisk skosił się ponownie. Musze tam zajrzeć ponownie .... Edytowane 24 Września 2014 przez demol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Wymień te klocki... i na nowych poskładaj wszystko prawidłowo.Życie nauczyło mnie, że na tym nie zaoszczędzisz. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.