coupe26 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam mam problem z Yamaha FZR 600 czysciłem gazńik i po czyszczeniu nie potrzebnie po przestawiałem te 3 śrubki miedzy gazńikami są one do regulacji równego otwarcia przepustnic tak mi sie wydaje i teraz wolno spadają mi obroty jak puszcze gaz a po nagrzaniu zawieszają się jeszcze wyżej proszę o poradę lub service ma nual jak to ustawić prawidłowo ile obrotów zrobić dana srubką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Musisz zrobić synchronizację gaźników. Jeśli nie masz wakuometrów,to jedź z nim na serwis-wyjdzie taniej i zdecydowanie szybciej niż miałbyś to robić sam.Dlaczego czyściłeś gaźniki ? Jaki miałeś problem z nimi ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coupe26 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Czuc było benzyne kapała z gaznika wiec uszczelnilem przy okazji wyczysciłem i po odpaleniu chodzi zle obroty wolno spadaja a przy 2000 tyś obr. sie na chwile zawieszaja silnik pracuje nie równo teraz faluje czasami a jak sie nagrzeje to jeszcze gorzej czyli synchronizacja pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szulz Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 mam to samo, dołączam się do tematu czy synchro gaznikow pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 jak wolno opada to albo lewe powietrze albo sruby skladu mieszanki od wolnych obrotów, Czym uszczelniałeś gaźniki? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coupe26 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Silkonem czerwonym i teraz juz benzyna nie kapie ale motor juz nie pracuje tak jak wczesniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 silikon nie jest odporny na benzyne, musisz kupić uszczelki. pozdrokiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Silkonem czerwonym i teraz juz benzyna nie kapie ale motor juz nie pracuje tak jak wczesniejI nie będzie pracował jak wcześniej dopóki nie oczyścisz gaźniki z sylikonu i nie założysz uszczelek jak ci radzą koledzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coupe26 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Rozumiem tyle ze sruby sa juz w polowie zniszczone nie idzie odkrecic teraz jedyne wyjscie to naciac je Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Rozumiem tyle ze sruby sa juz w polowie zniszczone nie idzie odkrecic teraz jedyne wyjscie to naciac je Skoro są zniszczone,to je wymień na NOWE Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.