Szymon1325 Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 Witam,mam problem z moim skuterem yamaha bop 50 od pewnego czasu zaczynał gasnac na małych obrotach oraz kiedy puszczalem gaz, postanowiłem odlaczyc mu dozownik i dalej było to samo , ustawiłem plywak i wtedy zaczął działać dobrze na małych obrotach i nie gasl dzień później po przejechaniu 500 m zaczął przerywać i gasnac i do tego czasu to się dzieje, dodam że wyjmowalem mu bak czy mógł dostać się bród i przez to przerywa??? proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Witaj Wymieniałeś świece na nową ? od tego zacznij. Poradzisz sobie z czyszczeniem i regulacją gaźnika sam ? bo na pewno się przyda ale nie każdy to ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Najpierw sprawdz filtr powietrza, potem świecę. Mozę być gaźnik zabrudzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Filtr powietrza czysty czyli ta gabka, świece wymienię na championa i się zobaczy.Edit: świeca champion wkrecona, filtr paliwa kupiłem i założyłem problem dalej występuje co robic? Edytowane 31 Lipca 2014 przez Szymon1325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Osobiście polecam NGK. Ale zrób jak uważasz. Przed założeniem nowej świecy sprawdź, jaka jest iskra (niebieska głośna OK. biała to szkoda zakładać nowej świecy), jeżeli po pewnym czasie znowu zacznie przerywać to wykręć śmiecę i po wyglądzie elektrod i rodzaju iskry będę w stanie udzielić ci dalszych podpowiedzi. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Kolor iskry jest niebieskawy i głośny. Czy to może być przez zapłon, jaki dac szczelinomierz chodzi mi o wymiary oto zdjęcie: http://m.imgur.com/LdNvVoL Edytowane 31 Lipca 2014 przez Szymon1325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Jak wyglądają elektrody świecy? Jeżeli chodzi o zapon to sam się nie przestawił możesz tylko sprawdzić czy są śrubki dokręcone i przerwę na patynkach ewentualnie je oczyść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon1325 Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 (edytowane) Czyscilem świece więc zdjęcia się robić nie opłaca,dodam że szybciej troszkę czarna była. Kupowałem ten motor używany rok temu i gość mówił ze palić nie chciał i zapłon przestawial więc się pytam. Edytowane 31 Lipca 2014 przez Szymon1325 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Kąt wyprzedzenia zapłonu jest bez wątpienia najważniejszy i od prawidłowego ustawienia trzeba zacząć, ale nie jest to takie proste, bo do tego trzeba mieć przyrząd zegarowy, którym sprawdza się położenie tłoka i odpowiednio przestawia zapłon, wcześniej należy sprawdzić przerwę na patynkach. Nieraz są znaki na zapłonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.