Skocz do zawartości

Jawa 350 i elektroniczny układy zapłonowy


rokooo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W skrócie zwarcie do masy któregoś z czujników powoduje zanik iskry. nie jest ci potrzebna dioda. Po prostu kabla nie podłączaj. Tyle że zapłon od 4t nie nadaje sie do 2t w 4 suwie wyprzedza w 2suwie opóźnia. Dla tego lepszym rozwiązaniem jest zapłon od chińczyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie może być iskra jednocześnie w dwusuwie, bo tłok na dole to cylinder napełniony niesprężoną mieszanką i strzał. Druga sprawa jeżeli zostawisz 2 dziobki a były 4, to na 2000obr, moduł będzie działał jak na 1000, a więc wolne obroty, dziura w mocy, na 6000, będzie jak na trzech, a więc też bez szału. Domyślam się że kombinując z tym modułem chciałeś skorzystać ze sportowego sterowania zapłonem, a więc warto jeszcze to przemyśleć.

 

Iskra jest dla obu tłoków naraz, niezależnie czy jeden u ,,góry,, a drugi na ,,dole,,.

 

Nie ma ,,strzału,, bo strzelałbym od ładnych paru lat... :laugh:

 

http://allegro.pl/jawa-350-ts-cz-zaplon-elektroniczny-vape-czeski-i4509253567.html

 

Zobacz palec rozdzielacza -śmigiełko - ile razy przechodzi obok cewki czujnika przy jednym obrocie ?

 

LOKER88

 

Wyprzedzenie zapłonu dla jawy 350 ts w elektroniku jest 2,4mm a nie 2,7mm - to dla platynek.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...