wueska Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 może być nie siej zamieszania takie zapłony juz pracują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Nie obcinaj dziubków, będziesz miał iskrę ,raz na jednej raz na drugiej cewce co 180st. Nie jest powiedziane że iskra będzie równo z dziubkiem, musisz to sprawdzić metoda prób i błędów, lub na oryginalny wale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Dobrze :) wiec dam rade tylko jak podłączyć cały układ żeby pracował, podpowie ktoś?. Najlepiej gdyby ktoś mi poprawił schemat oczywiście góry dziekuję. Jeśli mi się uda to wrzucę jakieś fotki na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 W skrócie zwarcie do masy któregoś z czujników powoduje zanik iskry. nie jest ci potrzebna dioda. Po prostu kabla nie podłączaj. Tyle że zapłon od 4t nie nadaje sie do 2t w 4 suwie wyprzedza w 2suwie opóźnia. Dla tego lepszym rozwiązaniem jest zapłon od chińczyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Ok. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr R1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 W 2suwie opóźnia zapłon? Ciekawa teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 To nie teoria tylko praktyka i jest stosowana nawet w skuterach. Sprawdź lampą to zobaczysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 mam problem z montażem impulsatora bo mi się nie mieści. mogę jakoś przerobić rotor na mniejszy? Czy tylko oryginał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 wyzwoli to każdy czujnik indukcyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 dobrze ale czy mogę założyć inny rotor? czy bedzię działać jak zrobię go np. z blachy 2mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie może być iskra jednocześnie w dwusuwie, bo tłok na dole to cylinder napełniony niesprężoną mieszanką i strzał. Druga sprawa jeżeli zostawisz 2 dziobki a były 4, to na 2000obr, moduł będzie działał jak na 1000, a więc wolne obroty, dziura w mocy, na 6000, będzie jak na trzech, a więc też bez szału. Domyślam się że kombinując z tym modułem chciałeś skorzystać ze sportowego sterowania zapłonem, a więc warto jeszcze to przemyśleć. Iskra jest dla obu tłoków naraz, niezależnie czy jeden u ,,góry,, a drugi na ,,dole,,. Nie ma ,,strzału,, bo strzelałbym od ładnych paru lat... :laugh: http://allegro.pl/jawa-350-ts-cz-zaplon-elektroniczny-vape-czeski-i4509253567.html Zobacz palec rozdzielacza -śmigiełko - ile razy przechodzi obok cewki czujnika przy jednym obrocie ? LOKER88 Wyprzedzenie zapłonu dla jawy 350 ts w elektroniku jest 2,4mm a nie 2,7mm - to dla platynek. Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Dziękuję wszystkim za odpowiedź :) Teraz wystarczy wziąć się za montaż. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 To nie teoria tylko praktyka i jest stosowana nawet w skuterach. Sprawdź lampą to zobaczysz. Mógł byś wytłumaczyć dlaczego tak jest? zaciekawiło mnie cholerenie, postaram się też sam coś znaleść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.