rozkosmany Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Limo. To to ja wiem. No ale wiesz, lepiej dobrze żeby było niż średnio na jeża czy też oko. Iglice nie mają regulacji, ten łepek gdzie standardowo jest wsuwka i rowki nie ma nic. Podkładka zabita na amen w pacierzu. Mniemam że dysze sa ok bo raczej nikt ich nie wymieniał. Bateria gaźników jest że tak powiem z epoki i wzieta ze 20 lat temu z półki. Nigdy wczesniej nie pracowały.Ja je tylko sprawdzałem czy membrany całe itd... Nawet nie było co czyścić Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Machnij 5 stówek i rzuć okiem na świeczki.A Reverke polecam wypróbowac bez wydechu :icon_mrgreen: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) To w normie ale w górnej granicy . Wkońcu stary literek . Zrób z 500km i popatrz na świece , a zamiast colortune to znajdź kogoś z miernikiem AFR i osprzętem takim żeby na każym garnku zmierzył (o ile to możliwe - ale kapusty nie żałujesz więc do dzieła).Na MOT nie było AFR-a ta żeby sprawdzić ogólnie co wylata z komina ? AFR był na mocie ale lokomotywa nie ma na rurach krućców do idywidualnego mierzenia. Mieściła się w normie całościowo, pomiar z tej puchy zbiorczej z której sa wyjścia na tłumiki. Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 AFR był na mocie ale lokomotywa na ma na rurach krućców do idywidualnego mierzenia. Mieściła się w normie całościowo, pomiar z tej puchy zbiorczej z której sa wyjścia na tłumiki.No to nie ma co filozowac , załozyć twarde kapcie i nawalić luftu na twardo to mniej spali albo po staremu - jak tam wolisz ;) A , jscze jedno - to mogły być pomiary emisji syfu a nie AFR .Najlepszy AFR nie jest najmniej toksyczny ;) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozkosmany Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Tyż prawda :) Mógł to byc pomiar trucia. Chyba jednak lokomotywa jest ustawiona bogato bo kolega z roboty mówił mi dzisiaj rano że gdy kołowałem na parkingu to dużo pary waliło z kominów, niczym z lokomotywy :) A wcale jakos zimno nie było i napewno juz była rozgrzana po przelocie z chaty ed. jutro z rana takie metody PGR-owsie jeszcze obadam. Mianowicie jak długo musi chodzic na ssaniu czego wcześniej nie sprawdzałem. I czy bez ssania zapali a będzie cos pewnie koło 15 stopni, jak zwykle z rana teraz. Jeżeli sprawnie jej pójdzie odpał bez ssania albo dobrze zareaguje na szybkie jego wyłączenie to wiadomo.W każdym razie na teraz to z saniem na ok 1/4 odpala na dotyk Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez rozkosmany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.