Skocz do zawartości

Własna wydumka - CBR 1100XX 98'


Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

 

Z powodów finansowych, chcąc mieć niepowtarzalny motocykl oraz widząc jak w niewyjaśnionych okolicznościach giną nowe maszyny, postanowiłem ulepić własny model motocykla. W teorii wyglądało to pięknie jednak jak przystąpiłem do realizacji projektu napotkałem sporo problemów i w tym celu zwracam się do Was. Bazę stanowi Honda CBR 1100XX z roku 1998 czyli jeszcze na gaźnikach. Przy przebudowie staram się bazować na gotowych elementach innych modeli motocykli. Tak więc zamysł mam taki, rama silnik w oryginale, tylni wahacz – mono od VFR, przednia lampa od Yamaha MT-03, boczki (owiewki chłodnicy) od Hondy X11, cały ogon od BMW 1000 RR (z powodu tylniej lampy). Więc, tak to pokrótce wygląda. Obecnie moto kompletnie jest obdarte z plastików i jestem w trakcie przeniesienia chłodnicy oleju. Jedyne sensowne miejsce jest jak w X11 umieszczenie jej na chłodnicy silnika. Pojawia mi się problem, gdyż dolna półka przy takim umieszczeniu obija o chłodnice a oryginalnych przewodów nie ma możliwości skrócić.

Jeśli nie upchnę tej chłodnicy to ostatecznie pozostanie mi zmniejszyć zakres skrętu kierownicy i półka nie powinna już obijać chłodnicy. Teraz temat przewodów do chłodnicy oleju – czy będą pasować od X11. Może ktoś dysponuje w mojej okolicy X11 (Żyrardów – pod Wawa) to bym chętnie umówił się na obejrzenie tego modelu. Jak nie to będę wdzięczy za jakieś zdjęcia – ciężko w Internecie znaleźć zdjęcia przewodów oraz połączeń chłodnicy oleju.

Lampa przód od Yahy MT-03 – temat też nie jest taki prosty. Przełożenie 1:1 nie jest możliwe. Gdzieś tu widziałem na forum, że ktoś już robił podejście do montażu tej lampy ale ostatecznie wybrał inny wariant. Szukam tego tematu na forum ale nie mogę już znaleźć. Staram się zakupić taką Lampe z czteroma opaskami mocowanymi do lag. Jak na razie znalazłem tylko mocowanie na dwie opaski – co wydaje mi się mało stabilne.

Przedni błotnik – przy gołym motocyklu, oryginalny błotnik wygląda strasznie. Ostatnio byłem na giełdzie i nie znalazłem alternatywy podobnym mocowaniem. Ze zdjęć wnioskuję, że od X11 też może nie pasować. Prawdopodobnie pozostanie jedynie własne rzeźbienie.

W miarę rozwoju projektu będę dodawał fotki oraz informował o postępach.

Będę wdzięczny za pomoc oraz wsparcie duchowe.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi Ci o podobny efekt to masz tutaj masz silnik od XX'a w ramie 900rr i Twój wymarzony wahacz od VFR ;)

 

honda-cbr-sc33-1100xx-stret-stunt-custom

 

PS: Motocykl ze zdjęć był składany w Polsce.

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blisko jednak jeszcze nie to. Koniecznie chce dać dwa wydechy jak w oryginale. Widzę, że jest tu przednia lampa chyba od Yahy MT-03. O takie mocowanie właśnie mi chodzi. Teraz tylko szukać.

 

Limo - zegary mam już zamontowane Koso cyfrowe. Stary, jednak więcej potrzebuje z 1100XX niż X11. Będę wdzięczny za bardziej konstruktywne uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...