MadaraPL Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 (edytowane) Posiadam Rieju Rs2 Matrixa, wymieniłem cylinder na taki jak ten:http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia-rs-rx-yamaha-dt-tzr-tuning-70-i4361609721.htmlNa starym gaźniku, jeździ dobrze ale tylko do 3 biegu. Po wrzuceniu 4 nawet na prostej drodze stoją mu obroty, jedynie z górki pójdzie ale przeważnie jestem zmuszony jechać 60-65/h na 3 biegu. Wcześniej przed wymianą było dobrze, więc prawdopodobnie gaźnik 17 nie domaga. Kupiłem więc gaźnikhttp://allegro.pl/show_item.php?item=4257075916I tutaj zaczyna się problem, po próbach podłączenia gaźnika na różnych dyszach, nie ma nawet próby jego odpalenia.Powiem szczerze ,że przy gaźnikach jestem zielony, dostałem informację ,że ten powinien być dobry to go kupiłem. Trochę zacząłem coś czytać, ale postanowiłem napisać ten temat w celu uzyskania jakiejś podpowiedzi/rady co z tym zrobić, czego to może być wina ? Możliwe ,że jest to spowodowane tym ,że ten gaźnik nie ma wejścia na podciśnienie a stary ,który mam je posiada ? Edytowane 29 Czerwca 2014 przez MadaraPL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...