Skocz do zawartości

BMW R1100RT,kręci,iskra jest,wtryski zapylają ,ale nie pali...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od miesiąca mam problem z beemką,a mianowicie jak w temacie,ciśnienie na tłokach 12,5 i 12,6,czujniki Halla w porządku,cewka również,choć iskra jest ale taka uboga,pompa paliwa chodzi po przekręceniu stacyjki słychać jak nabije ciśnienie.Pomocy ,bo skończyły mi się pomysły...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1100RT ma ubogie złącze diagnostyczne , jeżeli jest , ciśnienie jest paliwo i jest iskra to coś pojawia się w złym momencie albo iskra nie wtedy kiedy paliwo albo jedno i drugie na uchylonych zaworach . Łańcuszek nie przeskoczył ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch jest jak nowy,raczej nie ma możliwości żeby przeskoczył,komp nic nie mówi,zero błędów tylko te standardowe od czujników Halla,zapłon idealny,luzy zaworowe w porządku,dzisiaj będę miał cewkę od innego sprawnego rt-eka,zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...