Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 witamMoto w zime mialo pelny serwis , zawory , filtry , olej , swiece , wyciagany byl uklad wtryskowy, bo usuwana byla nieszczelnosc na chlodzeniu miedzy cylindrami czy glowicami - serwis robil kolega mechanik motocyklowy w swoim serwisie, gdzie od 4 lat serwisuje VFR ke , wiec wiem ze to co podalem zostalo zrobione . Problem jest taki, ze motocykl ma za duze spalanie o ok 2 litry , zazwyczaj miescilem sie w 7/100 przy normalnej dynamicznej jezdzie w okolicy 160 km/h i 5/100 przy muleniu 100 km/h , na ta chwile normalna jazda 9 - 10 , mulenie 7 L ...a ze sporo latam to i kasa ucieka , dlatego szukam co jest nie teges . Wiem ze jak lambda ma problemy, to spalanie moze byc duze . Kontrolka FI nie swieci sie po "napompowaniu" wtryskow pompą paliwa a ani w trakcie pracy silnika nigdy sie nie zaswiecila , zauwazylem ze czasami deliaktnie sie zalewa przy gaszeniu , bo musze dluzej krecic aby zaskoczyla - reszta bez uwag. Jakies pomysly gdzie szukac problemow ?przelot 137 tys km Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 A świeczki jaki mają kolor ? Wali beną z wydechu ? Moze wytrysk leje albo padł czujnik temperatury i ECU myśli że jest -20;C ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 dojsc do swiec to wybebeszanie pol motocykla , benzyną nie wali , tlumik tez nie okopcony na czarno, czekam na potwierdzenie ze zworka ktora wskazalem na foto to ta diagnostyczna i sprawdze czy komp cos podpowie... tylko jeszcze kody bledow musze znac http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5f1910ece398b4cd to prawdopodobnie ta biala wtyczka niedaleko regulatora napiecia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Miałem tak kiedyś u siebie. Motocykl po regulacji zaworów stracił troche dynamiki i zaczął kotłowac paliwo. Szybko okazało się że jakiś przewód podciśnienia pod wtryskami się zagiął i po jego wyprostowaniu wszystko wróciło do normy. Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 dobra temat chyba rozwiazany , problemem jest malo precyzyjny wskaznik paliwa i problematyczne tankowanie pod korek , dzis zrobilem 250 km i wyszlo mi 5/100 przy 120km/h w dwie osoby Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.