Skocz do zawartości

lc8 czerwone kolektory


Reaper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu ktm 950 po krótkim czasie mam rozgrzane kolektory do czerwoności

Podejrzewam coś z paliwem bo problem pojawił się po wymianie styków w pompie paliwowej na nowe .

Dodam że gaźnik był cały czyszczony i regulowany niecałe 500km świece zawory też zrobione

Edytowane przez Reaper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odpaleniu ktm 950 po krótkim czasie mam rozgrzane kolektory do czerwoności

 

Podejrzewam coś z paliwem bo problem pojawił się po wymianie styków w pompie paliwowej na nowe .

 

Dodam że gaźnik był cały czyszczony i regulowany niecałe 500km świece zawory też zrobione

 

I tu tkwi problem.

Jedź na ponowną regulację.

Z drugiej strony w wyczynowych 4T czerwone kolano przy starcie silnika to norma, a robi się tak za sprawą tytanowego kolanka

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na postoju po chwili po uruchomianiu .

na regulacje podjadę dla świętego spokoju bo tak nie zostawię , tylko dziwi mnie dlaczego się rozregulował pompa ta sama wiec chyba ciśnienie i ilość paliwa dostarczana ta sama .

chyba ze dlatego że regulacja zrobiona jak już się kończyła pompa i dawała mniejszą ilość paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...