Lechucrx Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Witam wszystkich użytkowników.Z racji że powracam w teren, i szukam jakiegoś KTMa, postawiłem na SXC, ponoć równowaga pomiędzy LC4 a EXC.Byłem oglądać jedną sztukę. Stan silnika jak na mój słuch jest dobry, troche leje uszczelka dekielka zaworów. Nic nie puka, jedynie słychać ten charakterystyczny klekot LC4. Wizualnie, pozostawia wiele do życzenia, zawiecha i reszta technicznych rzeczy raczej jest ok. Czy 6000zł to odpowiednia cena za ten model ?Jeszcze pare pytań:-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie?-puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ?-czy strzelanie z wydechu przy próbie odpalenia po lekkim zalaniu to norma ? raz strzelił, może dwa.Moto jeszcze jest do zarejestrowania, czyli dochodzi kolejne pareset złotych.Doradźcie coś Panowie znawcy Kata, bo ja z Hondy się przesiadam i wiedzę mam kiepską Szukałem dużo info na temat SXC540. Za wiele tematów nie ma, przeczytałem już raczej wszystko, i myślę że trzeba pogłębić wiedzę o tym modelu. Pozdrawiam ;) Edytowane 21 Maja 2014 przez Lechucrx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2014 Jeszcze pare pytań:-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie? -puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ? mnie to wygląda że jest po prostu krzywy ,w ktm też to się zdarza kiedyś oglądałem jednego starego 600 to miał spawaną ramę , nic nie jest niezniszczalne ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) tez mi tak wyglada ...a 540 robili tylko 2 lata ..temu silnikowi blizej do lc4 600 , ja bym szukal moze 2 kilo ciezszego 620 Sc , albo 620 SXC - silnik juz poprawiony od 95 z dwoma pompami oleju. Edytowane 27 Maja 2014 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.