Skocz do zawartości

Parę pytań na temat KTM LC4 SXC 540.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników.

Z racji że powracam w teren, i szukam jakiegoś KTMa, postawiłem na SXC, ponoć równowaga pomiędzy LC4 a EXC.

Byłem oglądać jedną sztukę. Stan silnika jak na mój słuch jest dobry, troche leje uszczelka dekielka zaworów. Nic nie puka, jedynie słychać ten charakterystyczny klekot LC4. Wizualnie, pozostawia wiele do życzenia, zawiecha i reszta technicznych rzeczy raczej jest ok. Czy 6000zł to odpowiednia cena za ten model ?

Jeszcze pare pytań:
-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie?

-puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ?

-czy strzelanie z wydechu przy próbie odpalenia po lekkim zalaniu to norma ? raz strzelił, może dwa.


Moto jeszcze jest do zarejestrowania, czyli dochodzi kolejne pareset złotych.

Doradźcie coś Panowie znawcy Kata, bo ja z Hondy się przesiadam i wiedzę mam kiepską icon_wink.gif

 

Szukałem dużo info na temat SXC540. Za wiele tematów nie ma, przeczytałem już raczej wszystko, i myślę że trzeba pogłębić wiedzę o tym modelu.

 

Pozdrawiam ;)

Edytowane przez Lechucrx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeszcze pare pytań:

-wydaje mi się, że tylne koło nie jest w jednej linii z przednim. Przednia część jest odchylona tak jakby w lewą stronę motocykla. Być może to złudzenie, albo złe ustawienie na regulacji, jakie jest wasze zdanie?

 

-puszczam kiere na asfalcie a tu ciągnie w prawo. Może to wina kostki. Olać czy się tym przejmować ?

 

mnie to wygląda że jest po prostu krzywy ,w ktm też to się zdarza kiedyś oglądałem jednego starego 600 to miał spawaną ramę , nic nie jest niezniszczalne .........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi tak wyglada ...a 540 robili tylko 2 lata ..temu silnikowi blizej do lc4 600 , ja bym szukal moze 2 kilo ciezszego 620 Sc , albo 620 SXC - silnik juz poprawiony od 95 z dwoma pompami oleju.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...