Skocz do zawartości

KTM LC4 640 odpowietrzenie układu smarowania


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ktm z dużym obiegiem oleju w ramie, sprawa wygląda tak że pocił się spod śruby, którą wlewa się olej do ramy, śrube odkręciłem (wyleciało troche oleju), podkładkę wymieniłem i wkręciłem spowrotem, teraz się zastanawiam czy układ nie zapowietrzył się? Muszę teraz odpowietrzać układ? i jak to zrobić skoro przez ten wlew wylewa się olej.

 

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zlej resztę oleju z silnika bo nie wiadomo ile go tam jest skoro wylewa Ci się przez wlew -zrób wymianę oleju i filtra.

Zalej ramę tyle co każe bagnet a resztę (z wymaganej ilości przez producenta) bezpośrednio do silnika.

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co zlewac olej z ramy , masz pomiar na bagnecie w silniku , jak za duzo to wtedy zlej nadmiar - ma sie wylewac po odkreceniu sruby, tu jest inna budowa niz w XR czy XT z sucha miska.

 

metaliczne stukniecie to albo autodekompresator , albo sprzegielko jednokierunkowe rozrusznika - w kazdym razie tak ma byc.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...