Piotrek_Sanok Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam Wszystkich ponownie. Mam kolejny problem przy moim motocyklu. Po zakupie motocykla odstawiłem go do mechaników na czyszczenie i regulacje gaźników przy okazji wyszedł temat wysokiego stanu oleju okazało się, że w oleju jest paliwo. Stwierdziłem, że pewnie uszczelki w kraniku są do wymiany i nie kazałem tego ruszać mechanikom. Zamówiłem zestaw naprawczy wymieniłem uszczelki i problem niby znikł kranik nie ciekł a przynajmniej tak mi się zdawało. Wymieniłem olej filtr i coś mnie tknęło żeby zostawić kranik z niepodpietą rurką paliwową do rana. Rano przyszedłem w rurce na ok 1cm paliwa. Jedynej rzeczy jakiej nie wymieniłem w kraniku była sprężynka ponieważ nie było jej w zestawie i przypuszczam, że ona za słabo dociska grzybek z uszczelką do gniazda w kraniku. Ma ktoś patent skąd dobrać taką sprężynke ? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wypoleruj gniazda zaworu odcinajacego dopływ paliwa, jeżeli nie pomoże, to daj podkładki pod sprężyne. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Gniazdo wypolerowałem przy wymianie wczoraj założyłem podkładkę zobaczymy czy przez noc nic nie zejdzie jak nie pomoże założę dodatkowy kranik odcinający dopływ paliwa .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.