Pi00r3k Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 2 fotki altka od handlarza:http://zapodaj.net/a3e0a3c7c7e7b.jpg.htmlhttp://zapodaj.net/51d917ffe7d61.jpg.html Twierdzi że sprawdzał go elektryk i jest w pełni sprawny. Tylko czemu okopcony? To normalne?Jak dla mnie to dużo od mojego się nie różni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 "Zakopcony" może być bo to resztki z oleju zatrzymujące się w punktach temu sprzyjających.Ogólnie wygląda dobrze a szukać nalezy zczerniałej i spękanej izolacji drutu bo to czarne po wierzchu to glut zalewowy w nadmiarze lub resztki z oleju. Sprawdzić altek można poprzez pomiar indukcyjności lub domowym sposobem - biezesz mały trafo 230V (np. z zasilacza do anteny telewizyjnej ), lub jakiś zasilacz co daje czysty prad zmienny na wyjściu (zalezy od urzadzenia jakie miało być zasilane ) , zasilacz będzie miec falkę i np. 12VAC 1A ,podłączasz do jednej pary i mierzysz jakie pojawi się naięcie zmienne na pozostałych parach , grunt żeby było podobne do 5% na pozostałych dwóch fazach i stanowiło conajmniej 90% napięcia zasilającego (po podłączeniu ) i tak dla kazdej parki - jedną zasilasz dwie pozostałe mierzysz . Jak będzie zwara to od razu wyjdą róźnice .Zorganizuj sobie możliwośc zwrotu . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 OK dziękuje Ci kolego za Twoją pomoc. Uszkodzonej instalacji CHYBA nie miałem... kupie ten altek + regulator napięcia i chyba powinno być dobrze, co nie ? Przejrze jeszcze kable na wszelki wypadek i jak dojdą fanty to monuje... tylko że jak znowu coś się popali to jestem w d*pie, bo kupuje ostatnią sztukę w polskim internecie i altka i regulatora. Jeszcze raz dziękuje ci serdecznie. Jak to wszystko porobie to dam znać jak to wszystko wygląda. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Szlag trafił odizolowanie od masy, najpewniej podczas pomiaru "faza" -> masa będziesz miał upływ to tłumaczyło by "0" produkcję. Japońskie uzwojenia padają w inny sposób po prostu spalają się nie przebijając do masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Tzn.? Możesz rozwinąć myśl, WSK? Coś powinienem jeszcze sprawdzić przed montażem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Wueska sieje zamęt :D Nic nie musi przebijac do masy , wystarczy że druty z 3 faz zgrzeją się ze soba w dobrym miejscu i po "ptokach" . Montuj i niezwłocznie po zamontowaniu zmierz napiecie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jak sie zgrzeją w dobrym miejscu pomiar zwykłego oporu wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Witam wszystko pomontowane.Alternator od Triumpha TT 600Regulator napięcia od Triumpha Daytony 955i Nic innego dostać nie mogłem, ale chodzi wszystko. Napięcie na aku: 5 tyś obrotów 13,88 (na włączonych światłach)Jak odpuszczam manetke to ładuje się szybko na te 14V (trochę powyżej, nie pamiętam ile) Więc wychodzi na to że wszystko jest git :)Sprzedaje tego Trampka, wracam do Japonii. Honda F4 myślę się nada :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Temat zakończony ale podbijam bo mam dosyć ważną informację. Jeżeli ktoś by kiedyś miał podobny problem co ja (spalony alternator) to informuje, że do Triumpha TT/Speed 4 pasuje altek od Kawasaki Ninja ZX6R. Wielkościowo jest taki sam i ma taki sam rozstaw mocowań. Różni się od oryginalnego Trampka tylko tym, że jest wytrzymalszy i praktycznie nie do zajechania :) Cena za używke też spoko - około 70 zł. To dosyć ułatwia sprawę zwłaszcza że części do Triumpha jest jak na lekarstwo i nie są tanie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 a nie masz tam japonskiej elektroniki ? np KTM juz od 1997 stosuje japonska elektronike , regulatory , alternatory , wtryski , komputery , rozruszniki . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2014 czesciowo ma Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.