Alaindelon Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam. Mam mały problem z moim GPZ. Na początku nie chciał odpalić. Na 3 akumulatorach miałem ten sam objaw: rozrusznik zakręcił dwa razy i gasły kontrolki jakby brakowało prądu. Jak wykręciłem świece rozrusznik kręcił jak wściekły. Wymieniłem więc rozrusznik - efekt był ten sam. Więc jeśli nie rozrusznik to musi być przekaźnik. Kupiłem przekaźnik, przerzuciłem, przekręcam kluczyk i nie ma prądu wcale. Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Za słaby prąd rozruchowy/wszystkie 3 aku to padaczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaindelon Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Jak podłączyłem do samochodowego aku efekt był ten sam. A wie ktoś może co mogło się stać, że wcale prądu nie ma? Podłączałem prostownik żeby wyeliminować możliwość rozładowanego aku i efekt ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 pewnie wywaliło korek :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beniamin Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 W tych GPZ spotkałem się kiedyś z przypadkiem, że magnesy się odklejają od koła i blokują silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Ano chyba do 92, pozniej poprawili Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaindelon Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Magnesy są dobre, bo dopiero to poskładałem do kupy po wymianie rozrusznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Kontrolki nie powinny gasnąć od złego przekaźnika a jesli wymiana rozrusznika nic nie dała i dalej przygasają oznacza to słaby kontakt miedzy klema "-" a masą moto lub słabe połaczenie między klemą "+" az do miejsca z którego wyprowadzony jest przewód "+" na niskoprądową część instalacji .Zacznij od pomocniczego zmostkowania masy grubym kablem 16mm2 lub więcej albo przejrzyj i popraw aktualne połączenie wysokoprądowe .Rozumiem że akumulatory zamieniałeś miescami i przykręcałes klemy do kontaktów wysokopradowych ? Jesli mostkowałes aku na tanich kablach rozruchowych to efekt bedzie prawie żaden . Dopiero konkretne kable , najlepiej własnej roboty , zdadzą egzamin. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alaindelon Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dzięki janosikk, posprawdzam jeszcze raz wszystkie połączenia. A nie wiesz może co mogło spowodować ten kompletny brak prądu? Bo obecnie nie mam w ogóle pomysłu co mogło się stać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 (edytowane) Odkręć pokrywę alternatora i sprawdź czy koło magnesowe jest w całości? Jeśli ma pokruszone magnesy to znalazłeś przyczynę. To mankament tego modelu. Jeśli magnesy na kole są w całości sprawne, pozostało Ci same uzwojenie alternatora. Edytowane 5 Maja 2014 przez jareckiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Dzięki janosikk, posprawdzam jeszcze raz wszystkie połączenia. A nie wiesz może co mogło spowodować ten kompletny brak prądu? Bo obecnie nie mam w ogóle pomysłu co mogło się stać.Weź żarówke 12V 21W lub mocniejszą np. H4 55W, oprawkę do niej z kablami , jednym przewodem podłącz się gdzieś do masy na ramie albo na silniku , drugim zaczynając od aku idź po plusie aż do skrzynki bezpieczników , tam wtykaj w każde gniazdko aż znajdziesz niekontakt . Przyda ci się Wiring Diagram.Ew. zaprowadź to do elektryka bo nie wyglada na to żebyś z pradem się dogadywał :D Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.