Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 500 S 89r. brak prądu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mały problem z moim GPZ. Na początku nie chciał odpalić. Na 3 akumulatorach miałem ten sam objaw: rozrusznik zakręcił dwa razy i gasły kontrolki jakby brakowało prądu. Jak wykręciłem świece rozrusznik kręcił jak wściekły. Wymieniłem więc rozrusznik - efekt był ten sam. Więc jeśli nie rozrusznik to musi być przekaźnik. Kupiłem przekaźnik, przerzuciłem, przekręcam kluczyk i nie ma prądu wcale. Wie ktoś może jaka jest tego przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak podłączyłem do samochodowego aku efekt był ten sam. A wie ktoś może co mogło się stać, że wcale prądu nie ma? Podłączałem prostownik żeby wyeliminować możliwość rozładowanego aku i efekt ten sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki nie powinny gasnąć od złego przekaźnika a jesli wymiana rozrusznika nic nie dała i dalej przygasają oznacza to słaby kontakt miedzy klema "-" a masą moto lub słabe połaczenie między klemą "+" az do miejsca z którego wyprowadzony jest przewód "+" na niskoprądową część instalacji .

Zacznij od pomocniczego zmostkowania masy grubym kablem 16mm2 lub więcej albo przejrzyj i popraw aktualne połączenie wysokoprądowe .



Rozumiem że akumulatory zamieniałeś miescami i przykręcałes klemy do kontaktów wysokopradowych ? Jesli mostkowałes aku na tanich kablach rozruchowych to efekt bedzie prawie żaden . Dopiero konkretne kable , najlepiej własnej roboty , zdadzą egzamin.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć pokrywę alternatora i sprawdź czy koło magnesowe jest w całości? Jeśli ma pokruszone magnesy to znalazłeś przyczynę. To mankament tego modelu. Jeśli magnesy na kole są w całości sprawne, pozostało Ci same uzwojenie alternatora.

Edytowane przez jareckiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki janosikk, posprawdzam jeszcze raz wszystkie połączenia. A nie wiesz może co mogło spowodować ten kompletny brak prądu? Bo obecnie nie mam w ogóle pomysłu co mogło się stać.

Weź żarówke 12V 21W lub mocniejszą np. H4 55W, oprawkę do niej z kablami , jednym przewodem podłącz się gdzieś do masy na ramie albo na silniku , drugim zaczynając od aku idź po plusie aż do skrzynki bezpieczników , tam wtykaj w każde gniazdko aż znajdziesz niekontakt . Przyda ci się Wiring Diagram.

Ew. zaprowadź to do elektryka bo nie wyglada na to żebyś z pradem się dogadywał :D

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...