LORD VADER Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Nikt ci nie powie że to podziała na 100% tym bardziej że porady tu udzielane sa darmowe . A spróbowac zawsze możesz na własne ryzyko i koszt .Korbowód w drugim wale tez bez powodu nie pękł . Pamiętaj żeby znaleźć schemat smarowania w serwisówce i dokładnie wszystkie kanały olejowe wyczyscić , najlepiej wpierw przedmuchać a nastepnie tanim olejem mineralnym (nie wiem , może zwykły ON będzie lepszy , nie bawiłem się w takie akcje )przetłoczonym w odwrotnym kierunku spłukać resztę opiłków . Wtłaczasz olej strzykawką i przepychasz spręzonym powietrzem lub aplikujesz oleum do pistoletu do ropowania z gumowa końcówką i ognia . Po wyczyszczeniu wszystkiego mozesz przystąpić do przymiarek złożeniowych połączonych z pomiarami . Spis instrumentów pomiarowych znajdziesz w serwisówce . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Dziękuję Panowie za informacje i dyskusję . Jest dużo pracy aby złozyć cały silnik. Dzisiaj składam cały i opdpalam. Za jakiś czas napiszę ile kilometrów zrobił taki :) "składak".... 3majcie się .... pozdro.... Maciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.